Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:16:46 GMT

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۳۱۱۲۲

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از کشف ۶ فقره پرونده کلاهبرداری به ارزش ۹۵۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال در بجنورد خبر داد.

سرهنگ مقصود رستگار اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی تحت عنوان فروش ملک و خودرو اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در یک عملیات غافلگیرانه پنج نفر کلاهبردار شناسایی و دستگیر شدند.

کشف یک دستگاه گنج یاب در فاروج

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از کشف یک دستگاه گنج یاب به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال و دستگیری ۲ نفر در این زمینه خبر داد.

سرهنگ علیرضا پوربه اظهار داشت: در پی گزارش مردمی مبنی بر حرکت یک دستگاه خودروی مشکوک از سمت روستای کوران به فاروج، موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: خودروی موردنظر در میدان مرکزی شهر متوقف و در بازرسی از داخل خودرو یک دستگاه گنج یاب به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال کشف شد.

کاهش سرقت از خطوط ریلی کارخانه آلومینای ایران 

دادستان عمومی و انقلاب جاجرم از کاهش چشمگیر وقوع سرقت از خطوط ریلی مرتبط با کارخانه آلومینای این شهرستان خبر داد.

روح الله فدوی بندقرایی با اشاره به گزارش وقوع موارد متعدد سرقت از خطوط ریلی کارخانه آلومینای جاجرم در سال گذشته گفت: روند کاهش محسوس موارد سرقت در نتیجه اجرای کامل مصوبات سال گذشته شورای پیشگیری از وقوع جرم حاصل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب جاجرم گفت: با توجه به انجام عملیات پاکسازی، بهسازی، بازسازی و زیر کوبی و تعویض ریل های فرسوده و انتقال ادوات و تجهیزات مربوط به مکان مناسب خوشبختانه در حال حاضر با کاهش محسوس و قابل توجه آمار سرقت از خطوط ریلی مواجه هستیم.

برچسب‌ها بجنورد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی بجنورد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی سرقت از خطوط ریلی خراسان شمالی یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر

 فرمانده انتظامی شهرستان فرخ شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل برق موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل این یگان قرار گرفت که با انجام کار‌های اطلاعاتی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم و تحقیقات میدانی سارقان را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در چندین عملیات منسجم و ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

کشف ۶ فقره سرقت و دستگیری یک متهم در لردگان

سرگرد سعید شریف زاده افزود: سارقان پس از مواجه شدن با ادله و مستندات موجود چاره‌ای جزء اعتراف نداشته اند و به ده‌ها فقره سرقت در سطح استان اعتراف کرده اند و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و با قرار مناسب روانه زندان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه