Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@05:54:12 GMT

لزوم جذب جراح و متخصص بیهوشی در بیمارستان شهدای آبیک

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۳۳۶۵۶

لزوم جذب جراح و متخصص بیهوشی در بیمارستان شهدای آبیک

ایسنا/قزوین معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بیمارستان شهدای آبیک باید نسبت به ارائه خدمات درمانی خود به شهروندان آبیکی اهتمام داشته باشد تا دیگر شاهد انتقال بیماران به شهرهای اطراف نباشیم. جذب متخصص بیهوشی و جراح به این بیمارستان در دستور کار است.

سعید کریمی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران استان قزوین که در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای آبیک انجام شد اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین معضلات استان قزوین در حوزه بهداشت و درمان ماندگاری پزشکان در این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراکه پزشکان به دلیل مشکلات رفاهی تمایلی برای خدمت به شهرستان‌ها ندارند.

وی ادامه داد: دولت به دنبال جذب پزشکان در نقاط مختلف کشور است و در این راستا مشوق‌هایی در نظر گرفته است.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به مشکلات بیمارستان شهدای آبیک بیان کرد: زمین این بیمارستان تهیه‌شده و روال اداری آن در دست اجرا است و به‌زودی با تخصیص منابع موردنیاز طرح توسعه بیمارستان آبیک اجرا در این استان اجرا می‌شود.

کریمی تأکید کرد: بیمارستان شهدای آبیک باید نسبت به ارائه خدمات اهتمام داشته باشد تا دیگر شاهد انتقال بیماران به شهرهای اطراف نباشیم.

وی با اشاره به اینکه با کمبود پزشک در کشور مواجه هستیم گفت: درحالی‌که باید سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ فارغ‌التحصیل پزشکی داشته باشیم متأسفانه در سال قبل ۲ هزار و ۲۰۰ پزشک از دانشگاه‌های کشور فارغ‌التحصیل شده‌اند.

معاون درمان وزارت بهداشت تأکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا با جذب چند پزشک متخصص در حوزه بیهوشی و جراحی بخشی از مشکلات بیمارستان شهدای آبیک در آینده‌ای نزدیک رفع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شبکه بهداشت و درمان قزوين بیمارستان شهدای آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،میثم معزی امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: از آغاز پدیده گرد و خاک از بامداد تا ساعت ۷ صبح امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) ۸۱۵ نفر و از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳، ۲۵۴ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

وی افزود: مجموع مراجعان به بیمارستان‌ها یک هزار و ۶۹ نفر بوده ااست که ۸۸ نفر در مراکز درمانی بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مطابق معمول روز‌های گرد و غبار، کلیه بیمارستان‌ها آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند و از هم استانی‌ها می‌خواهیم در این شرایط ضمن تردد حداقلی در فضای باز، از کودکان، سالمندان و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و ریوی هستند، مراقبت کنند.

دیگر خبرها

  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است