Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون دوچرخه سواری در نظر دارد دو رکابزن را به مسابقات قهرمانی جهان استرالیا اعزام کند.

 به گزارش ایسنا، مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی جهان از ۲۷ شهریور در استرالیا آغاز می شود. حضور در این مسابقات می تواند اهمیت زیادی برای ایران داشته باشد چراکه باعث می شود امتیازهای مسابقات قهرمانی کشور سال آینده دو برابر محاسبه شود و این افزایش امتیاز  به ارتقاء جایگاه ایران در رنکینگ جهانی کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در نظر دارد دو رکابزن در بخش بزرگسالان اعزام کند اما مسئله این است که رکابزنان می توانند به موقع ویزا بگیرند یا خیر.

 رسول هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در مورد اعزام دو ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: سهمیه زنان را داشتیم اما سهمیه مردان را چهارشنبه هفته گذشته به ما دادند و قرار شد محمد گنج خانلو و سمیه یزدانی را به همراه محمود وفایی به مسابقات اعزام کنیم.

هاشم کندی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند بشود ویزای استرالیا را به موقع گرفت؟ تصریح کرد: دعوت نامه حضور در مسابقات را گرفتیم، بلافاصله کارهای مربوط به اخذ ویزا را شروع کردیم اما اینکه ویزا بگیریم یا نه را واقعا نمی‌دانم. ما هیچ فرصتی را نسوزاندیم و اگر ویزا به موقع نرسد خارج از دسترس ما است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا روز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم قهرمان آسیا شود.

قهرمانی ملی پوشان فوتسال ایران در بسیاری از رسانه‌های جهان بازتاب داشت و این رسانه‌ها به پوشش قهرمانی ایران پرداختند.

پایگاه خبری «thevocket» در خصوص قهرمانی ایران نوشت: ایران برای سیزدهمین بار عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد و به یک موفقیت شیرین رسید. شاگردان شمسایی با گلی که در دقیقه اول به ثمر رساندند هزاران هوادار تایلند را در همان ابتدای بازی ساکت کردند.

رسانه «24h» نوشت: تایلند در لحظات پایانی بازی شانسی برای به تساوی کشاندن بازی نداشت و بازی را به ایران واگذار کرد.

«okezone» نوشت: ایران با برتری برابر تایلند سیزدهمین عنوان قهرمانی خود را به دست آورد. تایلند با این شکست برای سومین بار دستش از جام قهرمانی آسیا کوتاه ماند.

رسانه «tribunnews» نوشت: ایران با برتری برتری برابر تایلند، این تیم را نابود کرد و سیزدهمین جام را به دست آورد.

«thanhnien» نوشت: تیم تایلند در فینال شکست سختی متحمل شد و ایران بر بام فوتسال آسیا ایستاد.

پایگاه خبری «Extra Time» اندونزی هم به سیزدهمین قهرمانی ایران اشاره کرد.

رسانه ویتنامی «soha» نوشت: تایلند در خانه شاهد قهرمانی حریف خود در بازی‌های جام ملت‌های آسیا بود. تیم فوتسال تایلند با وجود تلاش تا ثانیه‌های پایانی باز هم نتوانست از باخت سنگین مقابل ایران در فینال مسابقات آسیایی فرار کند.

«ithethao»نوشت: تیم فوتسال تایلند در برابر قدرت ویرانگر ایران درمانده شد و برای سومین بار جام قهرمانی را از دست داد.

رسانه «sports442» هم به سیزدهمین قهرمانی ایران در آسیا اشاره کرد.

صفحه «Futsal Profissional» هم ضمن انتشار ویدئویی از لحظه بالا بردن جام قهرمانی توسط علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی ایران نوشت: ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا شد.

صفحه «فدراسیون فوتبال جنوب شرق آسیا» هم با انتشار پستی قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.

کد خبر 6091301

دیگر خبرها

  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند