Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@08:32:15 GMT

مهدی تاج ممنوع‌الخروج می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۳۷۴۱۹

مهدی تاج قرار است به دعوت قطر برای دیدار افتتاحیه لوسیل به دوحه برود، اما بعید نیست او ممنوع الخروج شود.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج پس از پیروزی‌اش در انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به زودی سفری به قطر خواهد داشت. سفری که مربوط به افتتاحیه ورزشگاه لوسیل است که دیداری بین دو تیم الهلال عربستان و الزمالک مصر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینجاست که مهدی تاج از زمان حضور در انتخابات و رسیدن به ریاست فدراسیون فوتبال با صحبت‌های جدی در خصوص پرونده‌های متعدد قضایی روبه‌رو شده است.

احمد راستینه، نماینده مجلس و مسئول کمیته ورزش و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس نیز اخیراً در تلویزیون گفته است: نامه‌ای از طرف معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران به دبیرکل فدراسیون ابلاغ شده و در آن برای مهدی تاج در چندین پرونده قرار جلب دادرسی صادر شده است.

با توجه به این مسئله و صدور قرار جلب دادرسی، به نظر می‌رسد مهدی تاج نتواند بابت افتتاحیه ورزشگاه لوسیل راهی قطر شود. چرا که احتمال ممنوع الخروجی او بسیار بالاست و هیچ بعید نیست به زودی شاهد لغو سفر او باشیم.

دیدار الهلال عربستان و الزمالک مصر در افتتاحیه ورزشگاه لوسیل قرار است روز جمعه برگزار شود که مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال نیز به این مراسم دعوت شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیاده روی اربعین مهدی تاج اربعین زیارت اربعین مهدی تاج ممنوع الخروج جلب دادرسی انتخابات فوتبال فولاد مبارکه فدراسیون فوتبال مذاکرات وین پیاده روی اربعین مهدی تاج اربعین زیارت اربعین مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس