Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 سرهنگ مهدی خمر  رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: با توجه به ورود زائران پاکستانی برای اربعین حسینی از پایانه‌های مرز‌های میرجاوه و ریمدان، رانندگان باید با توجه به سمت راست بودن فرمان اتوبوس‌های زائران پاکستانی احتیاط کامل را در زمان رانندگی با این اتوبوس‌ها داشته باشند.

وی افزود: یکی از ایرادات قابل توجه خودرو‌های فرمان راست، مشکل در سبقت گرفتن در جاده‌های دو طرفه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده یک ماشین معمولی قادر است وضعیت جاده را بدون ترک خط خود ارزیابی نماید، ولی راننده خودروی فرمان راست مجبور می‌شود تا نصف خودرو یا بیشتراز خط خود خارج شود تا وضعیت راه را ارزیابی نماید که امر اغلب منجر به تصادفات شدید می‌شود.

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: یکی دیگر از مسائل این گونه خودرو‌ها پیاده شدن مسافران از سمت چپ خودرو (سطح سواره رو) می‌باشد؛ که هنگام خروج مسافران از خودرو و بی توجهی آنان به جریان ترافیک و دید کافی می‌تواند زمینه ساز تصادف گردد.

سرهنگ خمر در پایان از همه رانندگان خواست: در چنین مواقعه‌ای احتمال تصادف بسیار زیاد بوده و رانندگانی که در سطح محور‌های استان تردد دارند در زمان رویت اتوبوس‌های پاکستان با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی و همواره در رانندگی گذشت داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت از شمال در دو محور هراز و چالوس خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور پس از پایان تعطیلات ۳ روزه در کشور گفت: در طول تعطیلات اخیر شاهد افزایش حجم سفرهای برون شهری بودیم و در همین راستا نیز همکاران من در پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل قرار داشتند. روند سفرهای برون شهری نیز از روز چهارشنبه آغاز شده و در حال حاضر نیز شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم. در همین راستا نیز گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور حاکی از آن است که ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا ، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد:‌ در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در تمامی جاده‌های کشور است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902956

دیگر خبرها

  • گرانی بنزین عامل خرید خودرو‌های برقی می‌شود؟
  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌