Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:56:48 GMT

چالش های حوزه ورزش بانوان آذربایجان غربی چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۴۲۵۲۲

چالش های حوزه ورزش بانوان آذربایجان غربی چیست؟

ایسنا/آذربایجان غربی معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: بیش از ۱۸هزار ورزشکار زن در استان وجود دارد.

پیامی در گفت وگو با ایسنا افزود: طبق آخرین آمار در سال جاری تعداد جمعیت ورزشکار سازمان یافته بانوان استان ۱۸هزار و ۹۴۹نفر است که از این تعداد ورزشکار ۳۲نفر در سال جاری در رشته های گوناگون ورزشی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیامی خاطر نشان کرد: در سال جاری توسط ورزشکاران استان ۲۶مقام ملی و ۳مقام بین المللی کسب شده است.

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در خصوص مدال های کسب شده بین المللی توسط بانوان استان نیز اظهار کرد: در سال جاری الینا رحیمی در رشته تنیس روی میز جوانان آسیای میانه، مقام اول و در رشته تنیس روی میز مسابقات جهانی زیر ۱۷سال عراق، مقام دوم را کسب کرد همچنین رومینا زینالی نیز امسال در رشته تنیس خاکی تور جهانی زیر ۱۸سال، مقام دوم را کسب کرد.

پیامی با اشاره به اینکه ۲۱سالن ورزشی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان ویژه بانوان در استان وجود دارد، یاد آور شد: تعداد ۱۰۶باشگاه خصوصی ویژه بانوان در سطح استان وجود دارد.

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در خصوص مشکلات ورزش بانوان نیز افزود: کمبود وجود کارشناس ورزش بانوان در ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان با توجه به نیاز، کمرنگ شدن گرایش بانوان به ورزش به علت ایجاد موانع توسط آقایان در هیات های ورزشی از جمله مشکلات پیش روی ورزش بانوان استان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش بانوان تنیس روی میز مسابقات ورزشی بین المللی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ورزش بانوان سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی طرح های مصوب سفرهای    ریاست جمهوری واستاندار آذربایجان غربی و سایر موارد در حوزه راهداری شهرستان ارومیه درسالن جلسات شهیدسلیمانی فرمانداری ارومیه   باحضورفرماندار ارومیه، مدیرکل   راهداری وحمل ونقل جاده ای، معاونین ومدیرشهرستان، معاونین فرمانداری،بخشداران پنج گانه شهرستان وکارشناسان فرمانداری برگزار شد .

فرماندار ارومیه  در ابتدا ضمن اشاره به رشد محسوسی  که در حوزه راهداری در دوره مدیریت جدید اداره کل راهداری صورت گرفته،  به بررسی چالش ها، برنامه ها، مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل نقل شهرستان ارومیه پرداخت،

 در ادامه ایشان به ۴ محور دستور کار جلسه  که بررسی مصوبات سفر رییس جمهور به استان و مصوبات سفر مقام عالی استان  و پروژه های تملک دارایی های  و  مشخص کردن اعتبارات شهرستانی و آخرین وضعیت تخصیص منابع  از جمله موضوعات مدنظر این جلسات است.

عماری اظهار کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰هزار نفر معادل یک سوم جمعیت استان در شهرستان ارومیه ساکن هستند که نیاز است توجه جدی برای حل مشکلات راه های اصلی و فرعی آن  شود.

فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه ۶۱۱ روستای آذربایجان غربی در ارومیه واقع شده است، خاطر نشان کرد: بیشترین  تعداد راه های روستایی و اصلی استان در ارومیه قرار دارد, همچنین ارومیه تنها شهرستان استان است که با ۲ کشور مرز مشترک دارد لذا نیاز است توجه ویژه در حوزه راهداری به این شهرستان داشته باشیم و آنچه امروز در این حوزه در حال انجام بوده قابل تقدیر است.

وی ادامه داد:۱۹ مصوبه شامل ۳۸پروژه مصوبات سفر شهرستانی استاندار به  بخش های ۵گانه ارومیه است  که تاکنون این پروژه ها ۶۲درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است