Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربان حاجی مشهدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پنج ماه نخست سال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده مبلغ ۶۸ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های گلستان پرداخت شد.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان افزود: شهرستان‌های گرگان با ۱۷.۵ میلیارد تومان، گنبدکاووس با ۱۳.۵ میلیارد تومان، علی آبادکتول ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ میلیارد تومان و کلاله چهار میلیارد تومان بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: سال گذشته در مجموع ۱۵۱ میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده در اختیار شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، عشایر و مناطق محروم قرار گرفت و انتظار است در سال جدید این مبلغ به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

وی ادامه داد: درآمدهای مالیاتی یکی از منابع مهم مالی دولت برای پیشبرد اهداف اقتصادی در کشورها محسوب می‌شود، در سال ۱۴۰۰ با تلاش همکاران و همکاری مؤدیان مالیاتی از مجموع یک هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی که سازمان امور مالیاتی کشور برای استان در نظر گرفته بود توانستیم حدود هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی را محقق کنیم.

کد خبر 5582874

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان امور مالیاتی استان گلستان مالیات مالیات بر ارزش افزوده اربعین حسینی بوشهر اربعین 1401 کرمانشاه ویروس کرونا زیرساخت های مرزی اربعین مرز مهران اردبیل گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا آتش سوزی خراسان رضوی مشهد میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

با ابلاغ جدید بیمه مرکزی، شرط پرداخت بدهی‌های عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث لغو شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با ابلاغ رسمی بیمه مرکزی از 17 تیرماه سال 1402 صدور کد یکتای بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به مفاصاحساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی شد و در صورت بدهی بیمه‌گذار، سامانه سنهاب کد یکتا صادر نمی کرد.

بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که  بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و  فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • سازمان مالیاتی موظف به ارسال درآمدهای اشخاص غیرتجاری به وزارت تعاون شد
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود