Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:27:13 GMT

اسماعیلی درگذشت برادر وزیر علوم را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۴۴۰۱۲

اسماعیلی درگذشت برادر وزیر علوم را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ با صدور پیامی درگذشت برادر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را تسلیت گفت.

مشروح متن این‌پیام به این‌ترتیب است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدعلی زلفی گل
وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

خبر درگذشت برادر بزرگوارتان موجب تالم و تاسف شد.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت به جنابعالی و خانواده محترم، از درگاه حضرت احدیت برای آن سفر کرده رحمت واسعه و مغفرت الهی و برای بازماندگان مکرم صبر و بردباری خواستارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کد خبر 5582986 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر علوم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیام تسلیت محمد مهدی اسماعیلی معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی نقد کتاب دفاع مقدس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت افزار انتشارات ققنوس ترجمه اربعین حسینی دفتر نشر فرهنگ اسلامی نوشت افزار ایرانی عباس معروفی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت

محمدعلی علومی نویسنده، پژوهشگر و طنزپرداز کرمان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدعلی علومی، نویسنده، پژوهشگر و طنزپرداز معاصر ایرانی است که شانزدهم فروردین ۱۳۴۰ در بم متولد شد، وی در سال ۷۷ کتاب برگزیده سال از سوی وزارت ارشاد وقت و رمان طنز «شاهنشاه در کوچه دلگشا» برنده ۳۰ سال رمان طنز ایران شد.

او به‌طور خودآموز، اصول داستان‌نویسی را از کتاب‌های آموزشی معدود آن دوران فرا گرفت و در واقع اولین آموزگارانش مردم عادی کوچه و بازار، روستایی‌ها و عشایر بودند، در سال ۷۰، با گردآوری قسمتی از فرهنگ مردم استان کرمان در ماهنامه ادبی-فرهنگی ادبستان مشغول به کار شد و در عین حال چندین سال بخش آموزش داستان‌نویسی را در مجله جوانان بر عهده داشت.

علومی فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران بود و رمان‌های معروف سوگ مغان، آذرستان، ظلمات، اندوهگرد، پریباد، داستان‌های غریب مردمان عادی، هزار و یک شب نو، خانه کوچک و عطای پهلوان را در پرونده کاری خود داشت.

وی یکشنبه شانزدهم اردیبهشت در بم درگذشت.

کد خبر 750993

دیگر خبرها

  • طرح آمایش آموزش عالی را مرحله به مرحله پیش می‌بریم
  • پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • فعالیت ۱۹ واحد و هسته فناور در حوزه دام و طیور
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • مطلبی از حواریون امام(ره) بود
  • مُلک و مِلک مولود مانای معلم است
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • محمدعلی علومی درگذشت