Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@05:04:01 GMT

این مربی، موفقیت در آزادی را بلد است(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۴۵۴۶۳

این مربی، موفقیت در آزادی را بلد است(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در شرایطی عصر امروز(سه‌شنبه) با هدایت مجتبی حسینی میهمان استقلال خواهدبود که سرمربی خودروسازان در چند سال گذشته همواره نتایج خوبی در آزادی مقابل استقلال گرفته است.

فصل گذشته پیکان جزو معدود تیم هایی بود که از استقلال شکست نخورد؛ خودروسازان در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی در شرایطی به تساوی بدون گل رسیدند که عملکرد فوق العاده ای داشتند و اگر خوش شانس بودند اولین باخت فصل را نیز به این تیم تحمیل می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینکه مجتبی حسینی دو فصل پیش و در زمانی که سرمربی ذوب‌آهن بود در بازی برگشت لیگ برتر در ورزشگاه آزادی استقلال را شکست داد! ذوب‌آهن در آن مسابقه دو بر صفر به برتری رسید و 3 امتیاز ارزشمند به دست آورد.

شادی مجتبی حسینی روی نیمکت ذوب‌آهن بعد از برد مقابل استقلال

این عملکرد خوب مجتبی حسینی در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال او و شاگردانش را به موفقیت در بازی امروز بسیار امیدوار کرده است. این مساله روز گذشته در نشست خبری نیز مورد پرسش از حسینی قرار گرفت و او پاسخ داد: « هر بازی شرایط خودش را دارد. استقلال خودش را تقویت کرده است و بازیکنانی دارد که هر لحظه می‌توانند نتیجه را عوض کنند. آنها از نظر تنوع کاری و خلاقیت با جذب بازیکنان جدید تقویت شده‌اند. امیدوارم بازیکنان استقلال به مرز آمادگی نرسند، چون اگر به مرز آمادگی برسند هر تیمی را می‌توانند اذیت کنند.»

اعتراض سرمربی پیکان به عملکرد داور در مصاف فصل گذشته با استقلال که با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پیکانی‌ها تیمی کاملا جوان و با حضور تعداد زیادی بازیکن دهه هشتادی را در اختیار دارند اما همواره نشان دادند دست و پا بسته نیستند و قطعا امروز هم برای انجام یک فوتبال زیبا و هجومی وارد ورزشگاه آزادی خواهند شد.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و پیکان عصر امروز از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی مجتبی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان دیدار استقلال و ذوب آهن، تنش هایی در ورودی تونل استادیوم آزادی رخ داد. پس از حرکت عجیب امید حامدی فر روی مهرداد رضایی، این اتفاقات رخ داد که منجر به درگیری مهدی هاشمی نسب با یکی از اعضای تیم حریف شد.

در تصاویر تلویزیونی و ویدیوهای منتشره، مشخص نبود که هاشمی نسب با کدام یکی از اعضای تیم ذوب آهن درگیر شده ولی به نظر می رسد که استارت این موضوع پس از درگیری حامدی فر و رضایی بوده است.

مربی استقلال سپس در میکسدزون استادیوم آزادی نیز مصاحبه ای را با خبرنگاران انجام داد و درخصوص وقت کشی برخی بازیکنان در این بازی صحبت کرد. حالا نیز او به کمیته اخلاق دعوت شده است.

در اطلاعیه کمیته اخلاق آمده است: مهدی هاشمی نسب، مربی تیم فوتبال استقلال تهران جهت ادای پاره ای از توضیحات باید روز 26 اردیبهشت ماه در این کمیته حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • نامه رسمی پرسپولیس با اشاره به استقلال!
  • نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ: هر تصمیمی برای بازی استقلال- پیکان می گیرید برای بازی ما با هوادار اعمال کنید
  • ترس از سقوط دوباره به جان عنایتی افتاد!
  • احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق
  • اکبرپور: با آقا مجتبی خیلی پیشرفت کردیم
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!