Web Analytics Made Easy - Statcounter

لقمان قربانی گفت: در موقعیت فعلی تهیه لوام التحریر حتی از نوع معمولی آن برای دانش اموزان بی بضاعت مقدور نبوده و ما وظیفه داریم در تهیه آن کمک کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ لقمان قربانی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه اظهار کرد: در موقعیت فعلی تهیه لوام التحریر حتی از نوع معمولی آن برای دانش اموزان بی بضاعت مقدور نبوده و ما وظیفه داریم در تهیه آن کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان مراوه تپه  ادامه داد: فرهنگیان عزیز که همیشه برای ریشه کنی جهل و تاریکی تلاش نموده و مشکلات دانش آموزان و خانواده آنها برایشان بیشتر از دیگران ملموس تر میباشد در کمک رسانی به دانش آموزان بی بضاعت پیشگام باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه گفت: در نظام جمهوری اسلامی که اکثر هموطنان از خیرین جامعه میباشند ، زیبنده نیست که دانش آموزان ما بخاطر هزینه درسی ترک تحصیل نمایند.

قربانی ضمن قدردانی از مدیریت آموزش و پرورش همچنین مربیان طرحهای تابستانی افزود: در طرحهای تابستانی کارهای خوبی انجام گرفت که قابل تحسین بوده و جای تشکر دارد.

وی با اشاره به ضرورت انجام واکسیناسیون در مدارس گفت: سلامتی یک معلم و یا دانش آموز ضامن سلامتی دیگران بوده و بنابراین حتما واکسیناسیون این دوره در مدارس انجام گیرد..

فرماندار شهرستان مراوه تپه یادآور شد: برای اجرای قانون جهت احداث مدارس حتما تائیدیه عرصه های احداث مدارس دریافت گردد.

قربانی گفت:  مدارس روستاهای قزل اطاق و کورک بازگشایی خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه نیز ضمن ارائه گزارش از روند کارهای انجام گرفته در طرحهای تابستانی، نیازهای مدارس،  زمان برگزاری کلاسها در رشته های مختلف را اعلام کرد.

محمد رضا حاجیلی دوجی گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در سطح تمامی شهرستان انجام گرفته است.

در ادامه این جلسه جوان فرمانده بسیج سپاه شهرستان مراوه تپه آمادگی این نهاد را برای احداث سرویسهای چند مدرسه اعلام کرد.

یاشار سیوکی بخشدار بخش گلیداغ نیز گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی بخش خود را در این جلسه ارائه کرد.

در این جلسه اسدالله اسکندری از آمادگی نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مراوه تپه برای برگزاری آئین شور عاطفه برای جمع آوری لوازم التحریر و دیگر کمکهای مردمی برای دانش آموزان اعلام کرد.

خوجملی مدیر شبکه بهداشت این شهرستان نیز در ادامه این جلسه با توجه به ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی در مدارس گزارشی از روند واکسیناسیون انجام گرفته و نیاز به انجام باقیمانده در مدارس را ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان مراوه تپه آموزش و پرورش دانش آموزان بی بضاعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور

نادر کریمی‌بیرانوند ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: در اجرای طرح «شهید محمودوند» که در راستای شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل  اجرا می شود، سال گذشته ۶۰ هزار تارک و بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش بازگشتند.

 مدیرکل حوزه متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش، مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را یک عامل مهم در رشد ساحت اقتصادی و اشتغال عنوان کرد و گفت: تا وقتی که دانش‌آموزان مهارت ورود به بازار کار را کسب نکنند نمی‌توانند در این امر تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه مدارس شبانه‌روز اوقات فراغت خوبی برای دانش آموزان در خود دارد، بیان کرد: استان کردستان یک استان پیشرو در مهارت آموزی مدارس شبانه روز است و در همین راستا نمایشگاه طرح‌های خوداتکایی مدارس شبانه روز استان در محل نمایشگاه‌های دائمی از امروز برپا می‌شود.

کریمی بیرانوند از تصویب آیین‌نامه مهارت‌آموزی برای دانش‌آموزان متوسطه خبر داد و افزود: در ساختار آموزشی نیز تغییراتی داده شده و ساعات درسی مهارت آموزش داده خواهد شد.

مدیرکل حوزه متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در این اقدام دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم در طول سه سال تحصیلی خود ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی را در قالب درس‌های خود می‌گذرانند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • (ویدئو) جاده را آب برد، دانش آموزان به جلسه کنکور نرسیدند
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان