Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقه حساسی برابر برزیل داریم و فکر می‌کنم هر دو تیم تا سر حد توان برای پیروزی مبارزه خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی پس از برگزاری نخستین تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران در سالن اصلی مسابقات مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار کرد: خدا را شکر فکر می‌کنم اوضاع تیم خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازی برابر هلند چند جلسه تمرین خیلی خوب داشتیم و خوشبختانه همه چیز مناسب است تا امشب یک بازی خیلی خوب از بازیکنان شاهد باشیم.

وی ادامه داد: مسابقه بسیار حساسی داریم و یکی از دو تیم ایران و برزیل می‌تواند جواز حضور در مرحله بعد را کسب کند. قطعاً هر دو تیم با سختی بسیار زیادی مواجه خواهند شد. فکر می‌کنم هر دو تیم تا سر حد توان مبارزه خواهند کرد و بازی خیلی خوبی را شاهد خواهیم بود. امیدوارم در نهایت موفقیت با ایران باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه دیدار ایران و برزیل سخت‌ترین مسابقه مرحله حذفی به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: دیدار بسیار سختی خواهد بود. دال زاتو سرمربی تیم برزیل به من گفت که چرا ما با شما برخورد کردیم؟ نباید این اتفاق رخ می‌داد. به هر حال مدل برگزاری مسابقات به گونه‌ای بود که ایران و برزیل به هم رسیدند.

عطایی ادامه داد: در این مرحله 3 تیم از 6 تیم خوب دنیا حذف خواهند شد. بین تیم‌های صربستان و آرژانتین یک تیم و میان ایران و برزیل یک تیم حذف خواهد شد همان‌طور که ژاپن با شکست برابر فرانسه از چرخه مسابقات کنار رفت. این مدل، شیوه‌ای است که همه مربیان به آن نقد داشتند و خیلی متعارفی نیست. به هر حال این شرایط وجود دارد و ما هم سعی می‌کنیم با آن هماهنگ شویم. تمام تلاش و تمرکزمان را برای پیروزی در این مسابقه به کار خواهیم گرفت.

وی در مورد برنامه ملی‌پوشان در روز مسابقه با برزیل گفت: مسابقه ایران با برزیل ساعت 9 شب به وقت محلی برگزار می‌شود. سعی می‌کنیم که اقدامات لازم را انجام دهیم. روز گذشته یک جلسه آنالیز داشتیم و امروز هم این جلسه را ادامه خواهیم داد. حدود ساعت 12 به وقت محلی هم یک جلسه تمرین توپی دیگر در سالن اصلی برگزار می‌کنیم تا برای بازی با برزیل آماده شویم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 23 و 30 دقیقه امروز (سه‌شنبه 15 شهریور) و در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2022 به مصاف برزیل می‌رود.


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران ایران و برزیل دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران از مرحله یک هشتم نهایی عبور کرد و حالا فقط 8 تیم در این تورنمنت باقی مانده‌اند. 7 تیم لیگ برتری صعود کرده(مس، گل‌گهر، هوادار، آلومینیوم، تراکتور، ملوان و سپاهان) به همراه چادرملو اردکان از لیگ دسته اول به یک چهارم نهایی رسیدند و قرار است روز دوشنبه حریفان خود را در مرحله بعدی بشناسند.

نکته قابل توجه این است که شگفتی‌ساز مسابقات جام حذفی قطعا در مرحله بعدی میزبان خواهد بود. چادرملو اردکان هردو بازی گذشته خود در جام حذفی را مقابل فولاد خوزستان و مس کرمان در خانه حریفان برگزار کرد و برنده شد و بر اساس قوانین قطعا بازی سوم را باید میزبان باشد.

بر این اساس شاگردان سعید اخباری در مرحله بعدی مسابقات جام حذفی به هر تیمی برخورد کنند، باید در یزد از آن تیم پذیرایی کنند. هیچ تیم دیگری در جام حذفی چنین شرایطی را ندارد و فقط درباره چادرملو این موضوع صدق خواهد کرد.

بی‌شک میزبانی از حریف بعدی در یزد یک امتیاز مثبت برای چادرملو خواهد بود تا بتواند در حضور هواداران خودی از این مرحله هم بالاتر برود و به شگفتی‌سازی خواهد ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن