Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در نشست هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال صحبتی درباره بازگشت کی روش نداشتیم؛ البته راجع به تمام تیم‌های ملی گفت‌وگو شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ احسان اصولی، عضو هیأت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از جلسه امروز در فدراسیون اظهار داشت: اولین جلسه هیات رئیسه در دوره جدید برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمده بحث‌ها درباره گزارش‌هایی از بخش‌های مختلف فدراسیون مانند اداری و تیم‌ملی بود. برخی از امور عمدتا اداری که در دست پیگیری بود و نیاز به مصوبه هیات رئیسه داشت، بررسی شد و مصوبه هیات رئیسه را گرفت.

او در پاسخ به این سوال که آیا درباره آمدن کی‌روش به ایران هم بحثی انجام شد یا خیر؟ گفت: هیچ بحثی نشد. البته راجع به تمام تیم‌های ملی گفت‌وگو شد اما درباره آقای کی‌روش صحبتی نشد. موضوع مهم برای هیات رئیسه این است که تمام تیم‌های ملی با کیفیت خوبی در مسابقات شرکت کنند.   عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره صحبت‌های راستینه بیان داشت: من آمده‌ام که درباره جلسه هیات رئیسه صحبت کنم و مصوبات آن را اعلام کنم.   اصولی در واکنش به این که مهدی تاج در ۱۰ روزی که به ریاست فدراسیون فوتبال رسیده، ملاقاتی با اسکوچیچ نداشته، تصریح داشت: ایشان خیلی‌ها را ندیده‌اند. سرمربی خیلی از تیم‌های دیگر هم با آقای تاج جلسه نداشتند. اجازه دهید در یک فضای باثبات و همگرایانه، فدراسیون فوتبال کارهایش را انجام دهد. ما رویداد مهمی در پیش داریم و ان‌شاءالله این رویداد را با سربلندی پشت سر بگذاریم.   وی درباره خروج زودهنگام ماجدی تأکید داشت: آقای ماجدی جلسه‌ای با ای اف سی یا فیفا به صورت وبینا داشتند و به این دلیل جلسه را ترک کردند و بالاخره فدراسیون فوتبال، بهترین شرایط و تصمیم را برای تمام تیم‌های ملی خواهد گرفت و امروز در این خصوص هیچ صحبت و تصمیمی انجام نشد.   او در واکنش به این موضوع که از فدراسیون فوتبال انتظار می‌رود که تکلیف نیمکت تیم‌ملی را مشخص کند تا سرمربی قطعی ایران در جام جهانی فوتبال بالای سر این تیم باشد، عنوان داشت:‌ تمام مباحث و گزارشات را بررسی کردیم. در خصوص اساسنامه استان‌ها پیشنهادی بود که قرار شد برگردد و کار کارشناسی بیشتری روی آن انجام شود.   سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: یک مصوبه درباره پاداش تیم‌ملی فوتسال داشتیم برای حضور در جام ملت‌های آسیا که به خاطر جوان‌گرایی این تیم بود. موضوعاتی مشابه این موضوعات انجام شد. درباره تمام تیم‌های ملی گفت‌وگو شد. جلسه بعدی هیات رئیسه هفته آینده خواهد بود.   بیشتر بخوانید؛   اسکوچیچ: بین بازیکنان تیم ملی دودستگی نیست/ بازگشت کی‌روش؟! درباره‌اش فکر هم نمی‌کنم!   بررسی نحوه تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال توسط هیأت رئیسه/ سرنوشت اسکوچیچ در گرو رأی تاج!

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تمام تیم های ملی هیأت رئیسه هیات رئیسه تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه جلسه هیات دولت

جمعی از اعضای هیأت دولت، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پس از جلسه در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ دادند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078344 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • در حاشیه جلسه هیات دولت