Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان، حمید سیلاوی بیان کرد: شهرستان دشت آزادگان با توجه به قرار گرفتن در کنار مناطق  نفتی و استدلال وجود آلایندگی در این شهرستان وحق مردم در رفع این معضل با اجرای پروژه‌های عام المنفعه و رفع آلایندگی، با پیگیری فرمانداری و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی این مبلغ در اختیار شهرستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این مبلغ به تناسب جمعیت مناطق این شهرستان به تدریج در بحث عمران و خدمات اجتماعی به کار گرفته خواهد شد.

فرماندار دشت آزادگان با اشاره به دیدار و پیگیری مستمر با وزیر اقتصاد ودارایی، و رییس سازمان امور مالیاتی ، و اصرار بر انتقال پرونده مالیاتی شرکت نفت وگاز اروندان به عنوان یکی از مودیان بزرگ از تهران به اهواز که منتج به این امر شد، و با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌های اشتغالزایی، عمرانی و خدماتی و همچنین گامی در راستای بهبود وضعیت اجتماعی این شهرستان، پرداخت حق  آلایندگی را سبب پیشرفت دشت آزادگان در تمامی زمینه ها بیان کرد.

سیلاوی گفت: احداث زیر ساخت های شهری و روستایی، توسعه راه‌ها و همچنین المان های شهری، تجهیز پارک های شهرها و روستاها در این شهرستان با برنامه ریزی مدون صورت گرفته به زودی محقق شود.

گفتنی است همه شهرداری ها و دهیاری‌ها باید پروژه های اجرایی خود را به فرمانداری ارایه تا مبالغ آلایندگی به طور مستمر و با نظر فرمانداری پرداخت شود.

شهرستان دشت آزادگان با بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در غرب خوزستان قرار دارد.

میدان آزادگان شامل آزادگان شمالی و جنوبی، با حجم ذخیره درجای نفت خام ۳۳ میلیارد بشکه ، زیر نظر شرکت نفت و گاز اروندان، در شهرستان دشت آزادگان در غرب خوزستان واقع است.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور عوارض آلایندگی دشت آزادگان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور عوارض آلایندگی دشت آزادگان خوزستان اهواز سازمان امور مالیاتی کشور عوارض آلایندگی دشت آزادگان خوزستان اهواز شهرستان دشت آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث

 با ابلاغ جدید بیمه مرکزی، شرط پرداخت بدهی‌های عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث لغو شده است.

به گزارش تسنیم، با ابلاغ رسمی بیمه مرکزی از 17 تیرماه سال 1402 صدور کد یکتای بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به مفاصاحساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی شد و در صورت بدهی بیمه‌گذار، سامانه سنهاب کد یکتا صادر نمی کرد.

بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که  بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و  فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ميزان حق بيمه شخص ثالث چقدر افزايش مي‌يابد؟ دستور جدید احمدی نژاد درباره بیمه شخص ثالث

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد