Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@23:06:08 GMT

نشانه‌های خیانت زن شوهردار

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۵۱۵۱۷

در گذشته بیشتر خیانت‌ها از جانب مردان بود و خیانت مردان رایج‌تر بوده اما متاسفانه امروزه خیانت زنان افزایش چشمگیری داشته است. ناطقان: خیانت از ناشایست‌ترین اعمالی است که هر زن شوهرداری می‌تواند به آن مرتکب شود و آسیب‌های جبران‌ناپذیری به خانواده خود بزند.
نشانه های خیانت زنان در رابطه عاطفی

در صورتی که احساس شک و تردید نسبت به همسر خود دارید، نباید او را مورد قضاوت قرار دهید و متهم به کاری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که تغییر رفتار ناگهانی در زنان ممکن است به علل مختلفی به‌وجود آید و در بسیاری موارد نمی‌‌توان گفت که این موارد از نشانه‌های خیانت در زنان است.
سرد شدن همسر

سرد شدن زنان یکی از بارزترین نشانه‌های خیانت زن است. به‌طوری که زن دیگر نمی‌تواند به همسر خود ابراز علاقه و محبت کند و روابط احساسی و عاطفی بین زوجین به مشکلات جدی برمی‌خورد. همچنین اینگونه زنان از همبستر شدن با همسر خود اجتناب می‌کنند و دیگر میلی به برقراری رابطه جنسی با وی ندارد.
ابتلا به بیماری‌های مقاربتی از نشانه های خیانت زنان در رابطه عاطفی

زنانی که به عمل ناپسند خیانت مرتکب می‌شوند ممکن است به بیماری‌های مقاربتی جدید مبتلا شوند. بیماری‌های واژینال همچون عفونت‌های شدید و زگیل‌های تناسلی و همچنین زگیل‌های دهانی از جمله بیماری‌های مقاربتی است که با داشتن رابطه نامشروع با فردی غیر از همسر خود روی می‌دهد. برای اینکه روابط عاطفی بهتری داشته باشید به مطلب این نوع عاشق شدن خطرناک است سر بزنید.

نشانه های خیانت زنان در رابطه عاطفی
خشونت‌های بی‌دلیل

برخی از زنان زمانی که به خیانت مرتکب شده باشند و رابطه نا مشروع برقرار کرده باشند، به دنبال مقصر این اتفاق می‌‌گردند و همسر خود را مقصر بروز این اتفاق می‌دانند. به همین علت بدون دلیل با همسر خود با خشونت و عصبانیت رفتار می‌‌کنند.
تغییر در عادات رفتاری

زنانی که خیانت می‌کنند به‌صورت ناگهانی رفتار و کردار آن‌ها دچار تغییر و تحولاتی می‌شود. به‌عنوان مثال به امور منزل رسیدگی نمی‌کنند. لباس‌های همسر خود را آماده نمی‌کنند. به امور و درس‌های بچه‌ها رسیدگی نمی‌کنند.

نشانه های خیانت زنان در رابطه عاطفی
تغییر در زمان رفت و آمد به منزل از نشانه های خیانت زنان در رابطه عاطفی

اینگونه زنان به بهانه‌های مختلف از خانه بیرون می‌روند. دیر به خانه برمی‌گردند و مدام در حال بهانه تراشی برای بیرون رفتن از خانه هستند. برای اینکه روابط عاطفی بهتری داشته باشید به مطلب از کجا بفهمیم که یک مرد دوستمان دارد؟ سر بزنید.
ایحاد حریم خصوصی

اینگونه زنان حریم خصوصی برای خود ایجاد می‌کنند و فردی را به حریم خصوصی خود وارد نمی‌کنند. به‌عنوان مثال گوشی موبایل خود را از خود دور نمی‌کنند. برای موبایل خود رمز شخصی می‌گذارند. مدام در حال صحبت کردن با گوشی و پیامک دادن هستند. همچنین همسر خود را از کارهای خود مطلع نمی‌کنند. برچسب ها: نشانه ها ، خیانت ، زن شوهردار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نشانه ها خیانت زن شوهردار نشانه های خیانت زنان در رابطه نشانه ها همسر خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ نشانه که خبر از نابودی کبد می‌دهد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علائمی در سیستم گوارش وجود دارند که نشان می‌دهند شما دچار بیماری کبد چرب هستید. بیماری کبد چرب که به عنوان استئاتوز کبدی نیز شناخته می‌شود، وضعیتی است که با تجمع چربی در سلول‌های کبد مشخص می‌شود و به طور فزاینده‌ای در حال گسترش در سراسر جهان است. این بیماری ممکن است از یک وضعیت خفیف تا شکل جدی‌تر متغیر باشد که می‌تواند منجر به آسیب و عوارض کبدی شود. اگرچه بیماری کبد چرب اغلب بدون علائم رخ می‌دهد، اما برخی از مشکلات گوارشی وجود دارد که می‌تواند نشان‌دهنده بیماری کبدی باشد. چهار علامت اصلی گوارشی که نیازمند توجه و ارزیابی برای افراد در معرض خطر یا تشخیص بیماری کبد چرب است:

بیشتر بخوانید: علائم ظاهری بیمار بودن کبد درد شکم

یکی از شایع‌ترین علائم مرتبط با بیماری شدید کبد چرب، درد یا ناراحتی شکم است. این درد اغلب به عنوان یک درد مبهم دائمی در سمت راست بالای شکم، جایی که کبد قرار دارد، توصیف می‌شود و ممکن است با احساس پری یا نفخ همراه باشد. درد می‌تواند خفیف تا شدید باشد و پس از خوردن یک وعده غذایی چرب یا سنگین بدتر می‌شود. اگر درد یا ناراحتی مداوم در ناحیه شکم را تجربه می‌کنید، حتما برای معاینه و تشخیص مناسب به پزشک مراجعه کنید.

تهوع و استفراغ

تهوع و استفراغ نیز ممکن است نشان دهنده بیماری شدید کبد چرب باشد و زمانی که کبد مملو از چربی باشد، می‌تواند منجر به التهاب و اختلال در عملکرد طبیعی آن شود. این می‌تواند بر هضم و متابولیسم غذا تأثیر بگذارد و در نتیجه حالت تهوع و استفراغ گاه به گاه ایجاد شود. احتمال بروز این علائم بعد از مصرف غذاهای چرب بیشتر است. اگر تهوع و استفراغ مکرر همراه با سایر مشکلات گوارشی رخ می‌دهد، حتما برای ارزیابی بیشتر به پزشک مراجعه کنید.

از دست دادن اشتها و کاهش وزن

در مراحل پیشرفته بیماری کبد چرب، شما از کاهش اشتها و کاهش وزن ناخواسته رنج می‌برید. این ممکن است به این دلیل باشد که کبد کمتر قادر به پردازش مواد مغذی و تولید صفرا برای کمک به هضم و جذب چربی‌ها است. در نتیجه، بدن ممکن است در جذب مواد مغذی مهم از غذا دچار مشکل شود که منجر به از دست دادن اشتها و کاهش وزن می‌شود. اگر متوجه کاهش قابل توجه و غیر قابل توضیح اشتها یا وزن شدید، توصیه می‌شود برای ارزیابی جامع با یک متخصص مراقبت‌های بهداشتی مشورت کنید.

زردی

زردی روی پوست و چشم می‌تواند در موارد شدید بیماری کبد چرب رخ دهد. این ناشی از تجمع بیلی روبین است، رنگدانه زردی که هنگام تجزیه گلبول‌های قرمز تولید می‌شود. وقتی کبد نتواند به طور موثر بیلی روبین را پردازش کند، تجمعی در بدن ایجاد می‌شود که منجر به زردی می‌شود. در صورت مشاهده زردی، حتما سریعا به پزشک مراجعه کنید.

منبع: بهداشت نیوز

انتهای پیام/

کد خبر: 1228746 برچسب‌ها دانستنی ها

دیگر خبرها

  • ۴ نشانه که خبر از نابودی کبد می‌دهد
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • ۷ نشانه که می گوید باید کسی که دوستش دارید را ترک کنید
  • جمیله علم الهدی خطاب به غربی ها: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند
  • واکنش جمیله علم الهدی به اخبار مربوط به برخورد بد با زنان در ایران
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • جمیله علم‌الهدی: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران