Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، فرماندار سقز در آیین افتتاحیه، اظهار داشت: برگزاری این مسابقات، باعث کشف استعدادهای ورزشی خواهد شد و افراد علاقمند می توانند از مسیر همین برنامه های ورزشی به سمت ورزش حرفه ای و قهرمانی هدایت و تشویق شوند.

توان با اشاره به افزایش اعتبارات حوزه ورزش در سالجاری نسبت به سال گذشته از ۶ میلیارد تومان به ۲۰ میلیارد تومان، افزود: در تلاش هستیم که طرحهای نیمه تمام هتل ورزش، سالن وزشی صاحب، زمین چمن مصنوعی بلوار تربیت و زمین های چمن مصنوعی روستاهای «چاپان» و «سرا» به اتمام برسد و احداث پیست تارتان شروع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توان افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در روستاها و محلات حاشیه توجه به تمام آحاد جامعه و اصل عدالت محوری مورد نظر بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد بسترهای ورزشی در روستاها، افزود: در صورتی که دهیار و اعضای شورای اسلامی روستاها، زمین مورد نظر را معرفی و سند زمین به نام ورزش و جوانان، انتقال یابد، زمین های ورزشی در روستاها احداث و همچنین زمین ها به زمین چمن مصنوعی تبدیل خواهد شد.

توان همچنین تصریح نمود: در تلاش هستیم تا از ظرفیت معادن برای حمایت از تیم های ورزشی جهت شرکت در مسابقات بهره ببریم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، دستاوردهای سفر رییس جمهور به سقز و استان کردستان در حوزه روستایی را تشریح نمود و افزود: تبدیل نمون 5500 هکتار از زمین های پایاب سد چراغ ویس به آبی از جمله این موارد است.

فرزاد خاکی، رییس اداره ورزش و جوانان هم اظهار داشت: ۳۵ تیم آقایان و ۶ تیم بانوان در این مسابقات با هم رقابت خواهند نمود.

48

کد خبر 1671174

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد

در این مراسم، باستانی کاران و ورزشکاران زورخانه‌ای در حسینیه دفتر امام جمعه اسدآباد به اجرای برنامه پرداختند.

در ایران ۱۷ شوال، روز شکست عمر بن عبدود از امام علی (ع) در جنگ خندق، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نام دارد.

ورزشی که پیشینه‌ای کهن در فرهنگ ایرانی دارد و نمایانگر پیوند جوانمردی و قدرت روحی و جسمی است.

جعفر نوری، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی اسدآباد با اشاره به فعالیت ۱۰۰ ورزشکار در این رشته ورزشی گفت: ورزش باستانی در شهرستان اسدآباد از پرطرفدارترین ورزشهاست که مورد استقبال نسل جدید هم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان