Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه9 از برگزاری نخستین جلسه کارگروه بهبود زیرساخت ها و ایمن سازی اطراف مراکز آموزشی غرب پایتخت با حضور مدیران شهری و نمایندگان پلیس راهور، آموزش و پرورش، ادارت آب، برق، گاز و مخابرات با هدف تسهیل در عبور و مرور ایمن دانش آموزان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9، سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: ایمن سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی منطقه با نصب و نوسازی تابلوهای ترافیکی، تجدید خط کشی محوری و گذرگاه های عابر پیاده مقابل مدارس در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: بکارگیری 100 درصدی عوامل پلیس راهور برای رفع گره های ترافیکی، هدایت و کنترل و روان سازی ترافیکی در هفته ابتدایی بازگشایی مدارس در معابر اصلی منتهی به مراکز آموزشی به ویژه خیابان های آزادی، دکتر هوشیار، شمشیری، شهید بختیاری در دوشیفت صبح (7.30-6) و عصر(18-16) نیز از جمله مصوبات این جلسه بود.
شهردار منطقه 9 عنوان کرد: بازدید از اطراف مدارس و جمع آوری کابل های ناایمن در تابلوها و پست های برق و رفع خاموشی های احتمالی معابر و مراکز آموزشی نیز توسط اکیپ های اجرایی اداره برق رودکی انجام خواهد شد.  
مرتضوی ادامه داد: همچنین پایش انشعابات آب مدارس و مراکز آموزشی منطقه و رفع ایرادات فنی موجود به منظور پیشگیری از قطعی آب در دستور کار امور بهره برداری آب و فاضلاب ناحیه آذری قرار گرفت.
او توضیح داد:  درخصوص عدم صدور مجوز حفاری و توقف کلیه عملیات عمرانیِ محل عبور و مرور و کاهنده ظرفیت معابر اصلی و فرعی تاثیرگذار بر ترافیک در حوزه درون شهری از تاریخ 15/06/1401 الی 09/07/1401 با توجه به دستورالعمل اجرایی بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی در سال 1401 (طرح استقبال از مهر) تاکید شده است.
شهردار منطقه 9 در خاتمه گفت: ستاد مدیریت بحران منطقه در راستای همکاری با پلیس راهور برای استفاده از ظرفیت نیروهای دوام جهت تسهیل در آمد و شد دانش آموزان و خودروهای عبوری در اطراف مراکز آموزشی با لباس فرم متحدالشکل اعلام آمادگی کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایمن سازی مراکز آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد