Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد، حسن ابراهیمی خوسفی در نشست مجمع نمایندگان استان با مدیران عضو شورای هماهنگی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: دولت و مجلس برای همسان سازی و افزایش حقوق مستمری بگیران در سایر صندوق ها تلاش زیادی کردند اما روستاییان و عشایر به دلیل نداشتن تشکل صنفی، کسی پیگیر حق و حقوق و مطالبات این قشر زحمتکش نیست و انتظار از دولت این است که نسبت به وضعیت این بخش که جزو دهک های پایین جامعه هستند، اهتمام بیشتری داشته باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از کسب رتبه برتر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان یزد در شاخص های عملکردی جذب بیمه شده جدید و تمدید حق بیمه در سال ۱۴۰۰ و ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ خبرداد و افزود : در استان یزد نزدیک به ۳۰ هزار نفر به عضویت این صندوق درآمده اند که ۱۶ هزار نفر آنان به عنوان بیمه شده فعال بطور مستمر در حال پرداخت حق بیمه و چهار هزار و ۱۴۰ نفر نیز مستمری بگیر این صندوق هستند .

این نشست با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و نمایندگان مردم شهرستان‌های بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه ، مروست و مهریز، تفت و میبد و اردکان ، برگزار و مشکلات بیمه و مستمری فعالان بخش کشاورزی استان تشریح و برای رفع این مشکلات رایزنی شد.

برچسب‌ها روستائیان صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر کشاورزی یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر کشاورزی یزد روستائیان صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر کشاورزی یزد روستاییان و عشایر استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد

سخنگوی دولت از تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید