Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه کیفیت برخی از مدارس مازندران با چالش مواجه است، گفت: متاسفانه برخی از مدیران مدارس به ارزش های والای اسلامی گرایش ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان اینکه فرهنگ اربعین، خون بهای امام حسین علیه السلام و ۷۲تن از یاران باوفای آن حضرت  است و باید پاسداران خوبی برای ترویج و تقویت این فرهنگ باشیم، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی یک فرصت و ظرفیت مغتنم برای پاسداری از فرهنگ اربعین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن یادآوری قیام ۱۷شهریور ، گفت: هفدهم شهریور روزی است که قیام ملت شریف ایران بر علیه حکومت جبار طاغوت بوجود آمد و عده ای از مردم بی گناه توسط عوامل رژیم در میدان ژاله تهران به شهادت رسیدند که یادشان را گرامی می داریم.

 محمدی لائینی  با بیان اینکه باید بررسی شود چرا نیروها در مرکز جذب شده و برای غرب استان بکار گیری شده اند، افزود: باید فرهنگ سازی شود تا فرزندان این مرز و بوم در همه شهرها به حضور در سنگر تعلیم و تربیت به عنوان معلم اقبال نشان دهند.

 وی با بیان اینکه کیفیت برخی از مدارس استان با چالش مواجه است، گفت: متاسفانه برخی از مدیران مدارس به ارزش های والای اسلامی گرایش ندارند.

 محمدی لائینی برلزوم تشویق دانش آموزان برای حضور با حجاب به ویژه حجاب برتر در مدارس تاکید کرد و افزود: آشناسازی دانش آموزان با مسئله عفاف و حجاب باید در دستور کار کادر آموزشی مدارس باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران ضمن تحسین دانش آموزان استان برای کسب مدارج علمی در دانشگاه ها و المپیادها، خواستار بررسی تعداد حضور دانش آموختگان استان در دانشگاه های ممتاز کشور شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های سپاه کربلا برای رفع معضل سگ گردانی در استان، گفت: متاسفانه صدا و سیما در برخی از برنامه ها ناخواسته مروج سگ گردانی است که باید مراقبت شود.

محمدی لائینی بابیان اینکه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان باید با سپاه کربلا نشست داشته باشد تا شاهد کاهش سگ گردانی در استان باشیم، افزود: شرعا خرید و فروش سگ حرام است و از ایجاد مراکز جدید فروش سگ جلوگیری شود و همچنین مراکز فعلی تعطیل شوند.

وی به اهمیت تشویق مردم به فرزند آوری تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی برای تحقق این مهم ذیل شورای فرهنگ عمومی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی محمدی لائینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده "تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی" که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود.

گفتنی است، خادمی متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده نیز هست.

در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهاد‌های مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه‌های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ و اجتماع، متمرکز بر حوزه‌های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع‌های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

یادآور می‌شود، پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت