Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:39:53 GMT

سقوط پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۶۹۰۴۵

سقوط پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، نشریه عبری زبان «یدیعوت آحارانوت» اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از سقوط یک فروند پهپاد متعلق به خود در آب‌های نزدیک به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام این خبر مدعی شد که این پهپاد شب گذشته به علت نقص فنی سقوط کرده و نیروهای ارتش لاشه آن را از دریا بیرون کشیده‌اند و تحقیقات درباره این سانحه همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منابع خبری نیز به نقل از سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر اعلام کردند که به کارگیری این نوع هواپیماهای بدون سرنشین تا اطلاع ثانوی و انجام تحقیقات درباره علت سقوط آن، متوقف خواهد شد.

گفتنی است که سقوط پهپادهای رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی، کرانه باختری و اطراف نوار غزه در چند وقت اخیر افزایش یافته و این رژیم همیشه ادعا می‌کند که این سقوط‌ها به علت نقص فنی بوده است.

کد خبر 5585391

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی پهپاد فلسطین روسیه عراق ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین اوکراین جنگ اوکراین ایران انگلیس اتحادیه اروپا لیز تراس ولادیمیر پوتین سوریه کرانه باختری رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از لحظاتی قبل از عملیات «وعده صادق»

تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل قبل از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدتی قبل شعری که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه‌ی عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، یک بیت از آن را در جلسه‌ای خواندند منتشر شد؛ در ادامه تصاویری از این شعر و تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل قبل از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید:


کد خبر 749284

دیگر خبرها

  • نتانیاهو شمال اسراییل را به حال خود رها کرده است
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی قبل از عملیات «وعده صادق»
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی