Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می‌دانم که ما فردا رقابت راحتی نداریم و برای گرفتن سه امتیاز، باید به اندازه مسابقه با تیم‌های بزرگ لیگ، انرژی و تمرکز داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام امشب(جمعه 18 شهریور ماه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تیم ملوان از هفته ششم رقابت های لیگ برتر 22 باشگاه های کشور، با بیان اینکه بعضی‌ها می‌گویند فولاد مسابقه های سختش همان چهار پنج هفته اول بوده و از این به بعد کارش راحتتر است، اظهار کرد: من ابدا چنین اعتقادی ندارم، در لیگ امسال رقابت آسان و تیم از پیش‌باخته نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ملوان در جدول تیم آخر است ولی اگر نگاهی به دیدار قبلش بیندازیم، می‌بینیم که شایسته رتبه بهتری بوده، مسابقه قبل با گل به خودی به تیم پرستاره و متمول گل‌گهر باختند، هفته پیش تر یقه ذوب را گرفتند که خودش یقه تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان را گرفته‌. یک مسابقه خیلی خوب با نساجی داشته و حتی جلوی استقلال هم یک نیمه برنده بودند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان افزود: به هر حال من می‌دانم که ما فردا رقابت راحتی نداریم و برای گرفتن سه امتیاز، باید به اندازه مسابقه با تیم‌های بزرگ لیگ، انرژی و تمرکز داشته باشیم.

نکونام بیان کرد: یکی از چالش‌های اصلی ما در دیدار فردا، شرایط آب‌ و هوایی بندر انزلی است. با توجه به بارندگی چند روز اخیر، امیدوارم کیفیت چمن طوری باشد که بتوانیم روی زمین فوتبال بازی کنیم.

او با بیان اینکه ملوان یکی از دوست‌داشتنی‌ترین تیم‌های لیگ است، اضافه کرد: قطعا بیشتر فوتبالی‌ها دوست دارند این تیم و تیم‌هایی مثل"صنعت‌نفت آبادان" را همیشه در لیگ‌برتر و جدول ببینند. برای ملوان در ادامه فصل آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان افزود: از نمایش و نتیجه‌ای که شاگردانم طی چهار دیدار از پنج رقابت گذشته داشته‌اند، راضی‌ام اما تیمی که می‌خواهد مدعی باشد باید بتواند در همه مسابقه ها، چه مقابل تیم‌های پرستاره و چه تیم‌های متوسط نتیجه بگیرد.

لازم به ذکر است که فولاد خوزستان در حال حاضر با دو برد و سه تساوی و 9 امتیاز در جایگاه سوم لیگ برتر جای دارد.

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهواز جواد نکونام صنعت نفت آبادان فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران ملوان بندر انزلی برنا خوزستان هفته 6 لیگ برتر 22

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی

به گزارش "ورزش سه"، بندرانزلی و استان گیلان جزء مناطقی است که نیاز بیشتری برای اهدای خون از سوی مردم در آن دیده می‌شود و مسئولان شهری نیز بارها از مردم به این دلیل درخواست کرده‌اند.

امروز مهدی تارتار سرمربی تیم ملوان با حضور در مرکز اهدای خون انزلی، این اقدام خیرخواهانه را انجام داد و از هواداران ملوان نیز خواست تا به کمپین اهدای خون ملحق شوند.

او همچنین از جامعه ورزشی ایران نیز درخواست کرد تا در صورت امکان چنین کاری را انجام بدهند.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت