Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی خرمیان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مطالبات هواداران تیم فوتبال پاس، بکارگیری سرمربی بومی بود که انجام شد.

وی افزود: با انتخاب هادی گل‌محمدی به عنوان سرمربی و همچنین اعضای کادر فنی، امید و شادابی را به تیم فوتبال پاس همدان و همچنین طرفداران متعصب تیم تزریق کردیم و اکنون با حمایت هیات مدیره موسسه به دنبال تحقق دیگر اهداف موردنظر باشگاه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های باشگاه بدون هرگونه حاشیه سازی در حال انجام است، گفت: تلاش و جدیت تمامی ارکان تیم و هیات مدیره باشگاه در کنار همراهی و حمایت رییس هیات فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در مسیر تحقق اهداف و اجرای برنامه‌ها بسیار قابل توجه و ارزشمند است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد حمایتی رسانه های استان همدان در اطلاع رسانی موثر از فعالیت های تیم پاس، گفت: هواداران سرمایه اصلی باشگاه هستند و قدردان حمایت آنها از اقدامات انجام شده و صبوری برای تحقق اهداف هستیم.

خرمیان اظهار داشت: خوابگاه باشگاه نیز به زودی تجهیز و اعضای تیم در آن مستقر می‌شوند ضمن اینکه پیگیر تامین زمین چمن اختصاصی برای تمرینات تیم هستیم.

به گفته وی، فعال سازی کمیته تسویه حساب‌های مالی در باشگاه و تشکیل کمیته فنی و نظارت از دیگر اقدامات انجام شده برای بهبود فعالیت های باشگاه و تیم پاس است.

وی اظهار داشت: ایجاد ساختار رسمی کانون هواداران و راه‌اندازی سامانه الکترونیکی باشگاه هواداری با ارائه خدمات ویژه از دیگر طرح‌های در دست اجرای باشگاه پاس است.

خرمیان همچنین از ایجاد آکادمی باشگاه فوتبال پاس در رده‌های سنی پایه و شروع ثبت ‌نام از استعدادها خبر داد و گفت: به زودی فراخوان نام نویسی از نوآموزان و نخبه‌های فوتبالی در تیم‌های پایه اطلاع رسانی خواهد شد.

تیم پاس همدان در لیگ دسته ۲ فوتبال حضور دارد.

برچسب‌ها فوتبال پاس همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال پاس همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان فوتبال پاس همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان فوتبال پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس

 مهلت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری مدارک منتسب به دریافت مجوز حرفه‌ای به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه