Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «جسدهای معلق» نوشته مریم فریدی با ژانری فانتزی و برای بالای ۱۶ سال توسط انتشارات پیدایش منتشر شده است. این کتاب داستان آدم‌های شهری است که بین رفتن و ماندن معلق اند.

۳۰۰ سال از انفجار بزرگ گذشته است و مردم شهر «آلامتو» با یکدیگر خوب و خوش زندگی می‌کنند؛ اما داساهای سیاه‌پوش به آلامتو حمله و آن را تسخیر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ری‌را و آندیا دو زن جوان، بی‌آنکه یکدیگر را بشناسند، از دو مسیر متفاوت به همدیگر می‌رسند. هر دو زن جوان، در راهی تیره و پر از خشونت به دنبال زندگی، عشق و خوشبختی‌اند؛ اما داساهای سیاه‌پوش وحشی در حال کشتارند و بی‌رحمانه در کمین آنان نشسته‌اند.

رمان «جسدهای معلق» پیوند میان اسطوره و جشن‌های ایران باستان است که در آن اسطوره ضحاک غالب است. مریم فریدی، پیش از این اثر، با رمان «ستون‌های بی‌سایه» که رمانی رئال بود پا به دنیای نویسندگی گذاشت.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«تا تو بیه دوش بگیری. منم شام رو آماده می‌کنم.»

این اولین جمله‌ای بود که گیاه شناس بعد از احوال پرسی به ری را گفت بعد سرش را روی شانه کوچکش چرخاند بدون اینکه به او نگاه کند، به طرف پله‌های طبقه بالا رفت ری را هم ساکت پشت سرش راه افتاد. اتاق را که نشانش داد به او گفت: «اگه کاری داشتی تو آشپزخونه م» ری را چند بار خواست بپرسد اتفاقی افتاد؟ اما قبل از اینکه حرفی بزند، گیاه شناس چشم در چشمش نماند و صورتش را چرخاند طرف پنجره، جوری که می‌خواست ناراحتی اش را پنهان کند. ری را اصلاً به اسباب‌های اتاق توجهی نکرد، نه تخت چوبی کنار پنجره برایسش مهم بود نه مبل راحتی چرم. فقط دلش یک دوش آب گرم می‌خواست. کوله اش را کنار میز توالت گذاشت. در حمام را باز کرد. اولین چیزی که نظرش را جلب کرد، قوطی خالی شامپو در کف حمام بود. برگشت و به گیاه شناس گفت: «ببخشید اگه می شه یه شامپو برام بیار. نگاه موهام…»

ری را حرفش را تمام نکرده بود که گیاه شناس از اتاق رفت بیرون. ری را از برخورد گیاه شناس ناراحت شد؛ اما سفر آن قدر طولانی و خسته کننده بود که توان رفتن به جایی دیگر را نداشت منتظر گیاه شناس نشد و رفت زیر دوش. با همان لباس‌های گلی و موهایی که توی هم رفته بود گیاه شناس چند بار به در کوبید و گفت: «شامپو را پشت در می ذارم» ری را سعی کرد بغضش را پنهان کند با صدای نسبتاً بلندی گفت: «لازم ندارم» شاید گیاه شناس احساس او را درک کرد که به او گفت: «ببخشید اگه تلخم، تموم دیشب رو نخوابیدم. کوتوله حالش خوب نیست؛ ولی این رو بدون، از اومدنت خوشحالم.» صدای بسته شدن در که آمد ری را در را باز کرد و شامپو را برداشت.»

کتاب «جسدهای معلق» در ۳۰۴ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۳۰ هزارتومان عرضه شده است.

کد خبر 5582453 فاطمه میرزا جعفری

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی انتشارات پیدایش ادبیات فانتزی معرفی کتاب تازه های نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران کتاب و کتابخوانی محمد مهدی اسماعیلی روسیه سازمان تبلیغات اسلامی فرهنگسرای رسانه ترجمه اربعین حسینی دکتر علی شریعتی نشر نی مرکز نشر دانشگاهی گیاه شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو سیلوا و دریافت پیشنهاد از سه باشگاه لندنی

احتمال ماندن تیاگو سیلوا در انگلیس وجود دارد.

طرفداری | تیاگو سیلوا علاوه بر فلومیننزه، از سه باشگاه لندنی نیز پیشنهاد دارد.

به گزارش TNT Brasil، تیاگو سیلوا تایید کرد پس از اتمام فصل جاری با پایان قراردادش با چلسی از این تیم جدا خواهد شد. فلومیننزه برزیل مدت هاست خواهان جذب تیاگو سیلوا است و به نظر می رسد توافق اولیه با بازیکن نیز حاصل شده است. با این حال، سه باشگاه لندنی نیز به تیاگو سیلوا پیشنهاد داده اند و با توجه به این که خانواده بازیکن در هر صورت در لندن خواهند ماند، شاید او به خاطر خانواده خود ماندن در انگلیس را ترجیح دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی
  • تجلیل از دانش آموز وظیفه شناس کوچصفهانی
  • تیاگو سیلوا و دریافت پیشنهاد از سه باشگاه لندنی
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • عکس/ نمایشگاه گل و گیاه اصفهان
  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان