Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته آزمون سراسری و استعداد درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشگاه فرهنگیان به صورت غیرحضوری از روز دوشنبه ۱۴ شهریور آغاز شد و تا روز گذشته (جمعه ۱۸ شهریور) ادامه داشت. فرآیند ثبت‌نام حضوری نیز از امروز شنبه ۱۹ شهریور آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ادامه‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پذیرفته‌شدگان موظف هستند مدارک لازم را که شامل "حکم کارگزینی مبنی بر استخدام رسمی یا پیمانی در وزارت آموزش‌وپرورش هنگام ثبت‌نام در آزمون"، "حداقل سه سال سابقه خدمت اداری یا آموزشی برای دانشجویان متعهد خدمت و مستخدمین رسمی و پیمانی جدید آموزش و پرورش"، "داشتن حداکثر سابقه خدمتی برای ادامه تحصیل فرهنگیان ۲۷ سال تمام تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال جاری" و "فرم موافقت با ادامه تحصیل(رسمی یا پیمانی) مطابق با شرایط قیدشده در «دفترچه راهنمای عملی انتخاب رشته آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱» است، در زمان ثبت‌نام ارائه دهند. ارائه‌نکردن هرکدام از این مدارک به معنای نداشتن شرایط لازم برای ثبت‌نام محسوب می‌شود.

بنابر اعلام دانشگاه فرهنگیان، عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در زمان تعیین‌شده برای ثبت‌نام، به منزله انصراف از تحصیل تلقی‌می‌شود. 

منبع: الف

کلیدواژه: پذیرفته شدگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه لهستانی Collegium Humanum به دلیل اعطای مدرک MBA برای مشاغل در میان نخبگان سیاسی است. پلیس مبارزه با فساد لهستان ۱۵ آوریل به دفاتر این دانشگاه خصوصی لهستان که متهم به فروش مدارک MBA جعلی به اعضای نخبگان سیاسی، نظامی و تجاری این کشور است، یورش برد.

بیشتر بخوانید: جای خالی دانشگاهیان در تدوین اسناد بالادستی آموزش عالی

پلیس همه کلاس‌های این دانشگاه را لغو کرد و ساختمان آن در مرکز ورشو را تعطیل کرد. چرا که به دنبال شواهد بیشتری درباره این رسوایی بودند که از هفته‌ها پیش آغاز شده است.

هم‌اکنون این دانشگاه لهستانی که مدارک دوره‌های کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی برای نخبگان سیاسی و نظامی این کشور ارائه می‌دهد، در معرض تحقیقات گسترده‌ای قرار دارد. این موضوع سبب شده است که بسیاری از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه نام خود را به دلیل ترس از دست دادن حرفه‌شان پنهان کنند.

بر اساس تحقیقات پلیس، این دانشگاه یک کارخانه صدور مدرک بوده است که دوره‌های بی‌کیفیت را به کسانی می‌فروخته که می‌توانستند شهریه‌های هنگفت پرداخت کنند.

مشکلات این دانشگاه از زمانی که پلیس مبارزه با فساد لهستان، مقامات ارشد دانشگاه از جمله رئیس دانشگاه پاول سی (Pawel C) را بازداشت کرد، علنی شد. دادستانی افراد بازداشت شده را به ایجاد یک سازمان جنایی با تمرکز بر صدور مدارک جعلی تحصیلات تکمیلی برای منافع مالی و شخصی متهم کرد.

رسانه‌های لهستان گزارش داده‌اند که ممکن است این دانشگاه بیش از هزار مدرک MBA صادر کرده و تقریبا ۲۳۰ هزار یورو یا ۲۴۵ هزار دلار آمریکا به دست آورده است. پاول سی در مجموع به ارتکاب ۳۰ جرم از قبیل آزار جنسی متهم شد.

دانشگاه Collegium Humanum سال ۲۰۱۸ در ورشو تاسیس شد. شواهد نشان می‌دهد که این دانشگاه دوره‌های MBA را که معمولا ۱۲ تا ۲۴ ماهه هستند، در سه ماه ارائه می‌داد. این دوره‌ها از محبوبیت زیادی در میان مسئولان کشور برخوردار بود. چرا که داشتن مدرک MBA می‌تواند فرصتی برای حضور در هیئت‌های نظارت شرکت‌های تحت کنترل دولتی باشد.

وزارت دفاع لهستان اعتراف کرد که حدود ۳۷ افسر، از جمله یک ژنرال ارشد که در حال حاضر به عنوان سرپرست فرماندهی عملیاتی نیروهای مسلح، واحد فرماندهی کلیدی ارتش لهستان خدمت می‌کنند، مدرک MBA را از Collegium Humanum دریافت کردند.

انتهای پیام/

عاطفه نظارتی‌زاده کد خبر: 1228901 برچسب‌ها آموزش عالی

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان