Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی ایرنا، سرتیپ محمدرضا آشتیانی در نشست راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور روسای سازمان‌های حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی، معاونین و مدیران عامل این وزارتخانه افزود:‌ کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط این وزارتخانه برای چندمین بار متوالی نشان از همت بلند، حرکت و توسعه دائمی آن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش دست اندرکاران و نخبگان دفاعی روز به روز در مسیر اعتلای آرمان‌های انقلاب، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی و مأیوس کردن دشمنان گام برداریم.

وزیر دفاع با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی، انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل را امتداد قیام عاشورا و محصول ایثار حجت حق بر روی زمین عنوان کرد و گفت: امام راحل فرمودند «اگر قیام سید الشهدا(ع) نبود این انقلاب هم نبود».

وی ادامه داد: حضرت ابا عبدالحسین(ع) حجت خداوند تبارک و تعالی برای همه نسل‌ها و در همه اعصار جاویدان خواهد ماند و  انقلاب اسلامی نیز متصل به قیام امام حسین(ع) و حرکت آن به  تاسی از اهداف قیام کربلا است.

سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه فلسفه قیام امام حسین(ع)، احیای دین، امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با استکبار، ظلم و جور و نظام سلطه بوده است، افزود: این نهضت یک ذخیره راهبردی برای همه مبارزان و عدالت خواهان و آزاد اندیشان عالم است و جمهوری اسلامی هرچه دارد از قیام عاشورا دارد و ما با پیروی از قیام سرخ عاشورائیان، به عزت و اقتدار رسیدیم و همه افتخارات را متعلق به آن می‌دانیم.

وی ادامه داد: در مواجهه با واقعه عاشورا با دو نوع برخورد «احساسی و تعقلی» مواجه هستیم که هر دوی این برخوردها پسندیده است و عنایات خداوند به هر دو تعلق خواهد گرفت اما آنچه پایدارتر و بر طینت انسان تاثیر می‌گذارد و اثرات بلندمدت و عمیق دارد مواجهه فکری و اندیشه‌ای در این واقعه عظیم و بسیار مهم هستی است و خداوند با این ایثار و از خودگذشتگی‌ها، شهادت‌ها و اسارت‌ها، حجت را بر همگان به اتمام رسانده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توفیقات این وزارتخانه را متاثر از تبعیت از عاشورا و عشق به امام حسین (علیه السلام) دانست و خاطرنشان کرد: متخصصان صنعت دفاعی با الگوگیری از نهضت حسینی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و با تحریم‌ها، فشارها و کمبودها مقابله کرده‌اند.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران امیرسرتیپ محمدرضا آشتیانی ایالات متحده آمریکا جمهوری اسلامی رژیم صهیونیستی اربعین عاشورا وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران امیرسرتیپ محمدرضا آشتیانی ایالات متحده آمریکا جمهوری اسلامی رژیم صهیونیستی اربعین عاشورا وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران امیرسرتیپ محمدرضا آشتیانی ایالات متحده آمریکا جمهوری اسلامی رژیم صهیونیستی اربعین عاشورا وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ساوث‌چاینامورنینگ، تنها چند هفته پس از گفت‌وگوهای رسمی درباره ورود ژاپن به پیمان «آکوس»، «شین وون سیک،» وزیر دفاع کره جنوبی امروز چهارشنبه اعلام کرد سئول درباره پیوستن به بخشی از این پیمان امنیتی مذاکرات را آغاز کرده است.

پیمان آکوس یک پیمان دفاعی دو مرحله‌ای است که در سال ۲۰۲۱ بین آمریکا، انگلیس و استرالیا به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای عقب راندن از نفوذ فزاینده چین در منطقه آسیا و اقیانوسیه شکل گرفت.

در حالی که اولین مرحله برای ارائه فناوری زیردریایی هسته‌ای استرالیا به سه هسته اصلی محدود می‌شود، سه کشور عضو احتمال پیوستن سایر کشورها به مرحله دوم یا «ستون ۲» را افزایش داده‌اند که هدف آن اشتراک‌گذاری سایر فناوری‌های نظامی از جمله محاسبات کوانتومی و موشک‌های مافوق صوت است.

وزیر دفاع کره جنوبی در نشست مطبوعاتی پس از نشست وزرای خارجه و دفاع استرالیا و کره جنوبی در ملبورن گفت کره جنوبی می‌تواند با قابلیت‌های دفاعی، علمی و فناوری خود به مرحله دوم آکوس کمک کند.

وی دراین‌باره گفت: در جلسه امروز ما همچنین در مورد امکان مشارکت با مرحله آکوس بحث کردیم. ما از فعالیت های مرحله دوم آکوس حمایت می کنیم و از اینکه اعضا کره جنوبی را به عنوان شریک در نظر می گیرند، استقبال می کنیم.

کد خبر 6093972

دیگر خبرها

  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند