Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری شخصی که از زنان با وعده ازدواج و مهاجرت به کشور‌های اروپایی کلاهبرداری می‌کرد خبر داد و گفت: مال باختگان متهم را شناسایی کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گودرزی" اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از زنان در شرق تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، مرد جوان با چرب‌زبانی، مهاجرت به کشور‌های اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج، از ۴ زن به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و نا پدید شده است.


رئیس پلیس آگاهی تهران در ادامه گفت: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان وارد عمل شدند و با تحقیقات شبانه‌روزی متوجه شدند، مرد جوان در حال حاضر با یک زن در فضای‌مجازی ارتباط دارد و درحال کلاهبرداری است.


سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه چهارم پس از دریافت این اطلاعات مهم، رصد‌های اطلاعاتی را کلید زدند و با اقدامات خاص پلیسی هویت و مخفیگاه اصلی متهم را در شمال تهران شناسایی کردند.


این مقام انتظامی عنوان کرد: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با هماهنگی با مرجع قضائی راهی محل مورد نظر در شرق تهران شوند و طی یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کنند.


وی افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم اغفال زنان و کلاهبرداری از آن‌ها با شگرد مهاجرت به کشور‌های اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.


سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با عنایت به دستگیری این کلاهبردار دستور انتشار تصویر بدون پوشش چهره این مجرم از سوی بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه ۴ تهران صادر شد تا چنانچه شهروندانی که بدین شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند جهت تشکیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مال باخته پلیس کلاهبردار اغفال زنان پایگاه چهارم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار گودرزی گفت: فروردین‌ماه امسال، زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت؛ در مترو قصد داشتم بلیط بخرم که مرد میانسالی نزد من آمد و با چرب زبانی کارتم را برای کمک کردن در پرداخت گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شدم که وی یک کارت بانکی دیگر در اختیارم گذاشته است. 

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی سرقت کرده است. 

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند. 

سردار گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم سرقت از کارت بانکی مال باخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به شعبه اول بازپرسی دادسرای تهران و پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کنند

دیگر خبرها

  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان