Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کرمیان در گفت‌گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرکز بهداشت و بسیج جامعه پزشکی مستقر در شهدای گمنام از آمادگی کامل برای خدمت به زوار حسینی برخوردار هستند.

وی افزود: تیم‌های مستقر آماده ارائه خدمات درمانی رایگان از جمله ویزیت رایگان، داروی رایگان، تست قندخون به زوار اربعین حسینی بوده و مراکز درمانی شهرستان نیز آماده خدمت رسانی به زوار در صورت لزوم خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: از ۱۱ شهریور ماه در شهدای گمنام و مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان و سطح این شهرستان مستقر هستیم که به طور متوسط روزانه بین ۸۰ تا بیش از ۱۰۰ نفر زائر حسینی خدمات درمانی مختلف ارائه داده می‌شود.

وی تصریح کرد: بیمارستان امام علی (ع)، بیمارستان امام رضا (ع) الوار گرمسیری، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، فوریت‌های پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و مرکز بهداشت برای خدمت به زائران تا پایان آئین اربعین و بازگشت همه زائران به کشور برای انجام خدمت در آماده‌باش کامل هستند.

کرمیان افزود: هماهنگی خوبی میان مجموعه شبکه بهداشت اندیمشک و سایر مجموعه‌ها همچون، هلال احمر، اورژانس هوایی و سایر مجموعه‌های درمانی برای ارائه خدمت به زوار حسینی برقرار است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: به صورت ۲۴ ساعته و به طور رایگان خدمات رسانی به زوار انجام می‌شود و تا پایان آئین اربعین در مسیر مرزها در مجاورت شهدای گمنام و در سطح این شهرستان در خدمت زوار خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان اندیمشک حلقه اتصال استان‌های لرستان و ایلام به خوزستان بوده و یکی از شهرهای مهم در راه رسیدن به مرزهای شلمچه و چذابه در خوزستان و مرز مهران در استان ایلام در کشور شناخته می‌شود.

کد خبر 5586431

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اندیمشک اربعین 1401 زائران اربعین خدمات درمانی اربعین 1401 اربعین حسینی زائران اربعین بوشهر مرز مهران زیرساخت های مرزی اربعین کرمانشاه مرز خسروی ویروس کرونا گرگان مرز شلمچه ایلام آمار کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مهدی مصری امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که همزمان با هفته سلامت برگزار شد گفت: دولت سیزدهم توجه جدی به ارتقای شاخص‌های سلامت دارد و در استان قم ۳۰ پایگاه سلامت جدید راه اندازی می‌کنیم تا بتوانیم در توسعه شبکه بهداشت موثر باشیم.

وی بیان داشت: اجرای طرح سلامت خانواده مورد تاکید دولت است که این طرح توسط سازمان بهداشت جهانی نیز به تایید رسید و به نام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد و برنامه ریزی داریم که در یک سال آینده تمامی استان را تحت پوشش قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: در این دولت برای پنج دهک پایین در راستای خدمات رسانی درمانی رایگان تلاش می‌کنند و ما در استان قم خدمات درمان سرطان را در حال پیشروی داریم.

دکتر مصری به نوسازی تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: در استان قم شاهد خرید تجهیزات پزشکی به روز هستیم و برنامه ریزی داریم که بتوانیم با این نوسازی خدمات را بهینه کنیم.

وی گفت: خدمات ویژه مثل طرح دندانپزشکی در مرکز الهادی را در حال برنامه ریزی داریم که امیدواریم بتوانیم از این طریق خدمات رسانی را گسترده انجام داده و از سوی دیگر وزارت بهداشت نیز بسته حمایتی در حوزه دندانپزشکی را در حال تدوین دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود