Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از رویترز، یک توافق، ثروتمندترین فرد جهان را مسئول یکی از تأثیرگذارترین پلتفرم‌های رسانه‌ای جهان می‌کند و به ماه‌ها دعوای قضایی که به برند توییتر لطمه زد و شهرت ماسک را به دلیل رفتارهای نامنظم خدشه‌دار کرد، پایان می‌دهد.

ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی الکتریکی تسلا، شرکتی را که در ابتدا متعهد به خرید آن در آوریل بود، تصاحب خواهد کرد، اما حالا موضوع دیگری  مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواخر روز سه‌شنبه، او توییت کرد که خرید توییتر به جاه‌طلبی‌اش برای ایجاد یک «اپلیکیشن همه چیز» (Everythings  App) به نام X سرعت می‌بخشد.

ماسک روز دوشنبه نامه‌ای به توییتر ارسال کرد که در آن گفته شد در صورتی که قاضی دلاور ادامه دادرسی را متوقف کند، قصد دارد با شرایط اولیه معامله را ادامه دهد. یک منبع آگاه از تیم توییتر به رویترز گفت که در جلسه دادگاه صبح سه‌شنبه، قاضی از دو طرف درخواست کرد که عصر گزارشی را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:

استارلینک در ایران فعال است! | تازه‌ترین اظهار نظر ایلان ماسک درباره اینترنت ماهواره‌ای در ایران

مشخص نشده است که چرا ماسک مبارزه خود را رها کرد، اگرچه برخی به کنار آمدن برنامه‌ریزی‌شده او اشاره کردند.

کد خبر 710220 برچسب‌ها شبکه‌ اجتماعی ایلان ماسک نرم‌ افزار اینترنت - توییتر اپلیکیشن شرکت‌ خودروسازی تسلا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شبکه اجتماعی ایلان ماسک نرم افزار اینترنت توییتر اپلیکیشن شرکت خودروسازی تسلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۳۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارمنستان یک بزرگراه جدید به سمت مرز ایران می‌سازد

دولت ارمنستان اعلام کرد یک جاده ۶۰ کیلومتری در استان جنوبی سیونیک که هم مرز با ایران است می‌سازد که زمان سفر بین دو کشور همسایه را کوتاه خواهد کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه ارمنی ماسیس پست، دولت ارمنستان اعلام کرد قصد دارد 254 میلیون دلار از بانک اروپایی بازسازی و توسعه برای ساخت یک بخش 24 کیلومتری از یک بزرگراه جدید به سمت مرز ایران، وام بگیرد.
این جاده 60 کیلومتری در استان جنوبی سیونیک که هم مرز با ایران است ساخته می‌شود و شهرهای سیسیان و کاجاران را از طریق یک مسیر بسیار کوتاه‌تر متصل می‌کند و زمان سفر بین دو کشور همسایه را هم کوتاه خواهد کرد.
جاده جدید سیسیان/کاجاران از یک ناحیه کوهستانی می‌گذرد، بنابراین هزینه ساخت آن بالاست.

توافق ایران و ارمنستان برای ساخت پل نوردوز-آگاراکارمنستان از بنادر ایران برای تجارت با هند استفاده می‌کند

کار بر روی بخش جنوبی این جاده که هزینه آن از طریق وام بانک اروپایی بازسازی و توسعه تامین می‌شود در 2032 تکمیل خواهد شد. دولت ارمنستان زمان آغاز ساخت دو بخش دیگر از این جاده را که شامل یک تونل 9 کیلومتری می‌شود، اعلام نکرده است.
ارمنستان در اکتبر سال گذشته یک قرارداد 215 میلیون دلاری به یک کنسرسیوم متشکل از دو شرکت ایرانی برای بهبود یک جاده 32 کیلومتری که از مرز ایران و ارمنستان به گذرگاه کوهستانی کاجاران در بلندترین نقطه این کشور می‌رسد اعطا کرد. حدود دو سوم از طول این جاده توسعه یافته و نوسازی می‌شود و 11 کیلومتر بقیه از ابتدا طی سه سال آینده ساخته خواهد شد.
این قرارداد در ایروان و در حضور وزیر راه و شهرسازی ایران بسته شد.
انتهای پیام/11

دیگر خبرها

  • ارمنستان یک بزرگراه جدید به سمت مرز ایران می‌سازد
  • روتین روزانه ایلان ماسک چگونه است؟
  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • یک مرد 19 ساله آینده والیبال ایران را می‌سازد
  • ایلان ماسک: آمریکا در حال انقراض! کاهش نرخ زاد و ولد خطرناک‌تر از گرمایش جهانی است
  • اشتراک سازمانی ایمینو؛ هدیه نوآورانه به خانواده کارکنان
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • ایلان ماسک کاربردی برای هوش مصنوعی در اسپیس ایکس نیافت!
  • «هلال» و دنیایی که از خرده فرهنگ می‌سازد
  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت