Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@22:01:58 GMT

خیزش گردوخاک در غرب و نیمه جنوبی تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۱۳۴۸۵۰

خیزش گردوخاک در غرب و نیمه جنوبی تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، خیزش گردوخاک در غرب و نیمه جنوبی تهران و کاهش نسبی دما از فردا تا شنبه (۱۴ تا ۱۶ مهرماه) پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران تا پنج روز آینده با توجه به پایداری هوا  در بیشتر بخش‌های استان شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری به‌ویژه روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ مهرماه) در ارتفاعات افزایش ابر و در بعضی ساعات در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی، خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بعدازظهر پنج‌شنبه، تا جمعه شب در غرب و نیمه جنوبی گاهی وزش باد نسبتا شدید همراه با خیزش گردوخاک در مناطق مستعد کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز افزایش نسبی دما سپس تا روز شنبه (۱۶ مهرماه) کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

باتوجه به مشاهده گردوخاک در غرب و جنوب غرب کشور، برای امروز در ساعات بعدازظهر افزایش غبار محلی و کاهش دید در سطح استان به‌ویژه در نواحی جنوب و غرب دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۴مهرماه) صاف گاهی وزش باد و در اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۵مهرماه) صاف در بعضی ساعات وزش باد و در بعدازظهر افزایش باد با احتمال گردوخاک در اواخر وقت با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: وضعیت جوی امروز استان تهران ، وزش باد شدید ، خیزش گرد و خاک ، کاهش کیفیت هوا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وضعیت جوی امروز استان تهران وزش باد شدید خیزش گرد و خاک کاهش کیفیت هوا استان تهران وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۳۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته

به گزارش خبرگزاری مهر، بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات شرقی استان گاهی افزایش ابر، افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست. از امروز (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه سنجش آلودگی فیروزکوه ۰.۷ میلیمتر بارش دریافت کرده است.

کد خبر 6088668 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • افزایش ابر در مشهد از عصر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت