Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:39:09 GMT

مشکل خطوط تلفن روستای کندر برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۲۳۴۵۶۸

مشکل خطوط تلفن روستای کندر برطرف می‌شود

حمیدرضا رحیمی، معاون امور تجاری و مشتریان در مخابرات منطقه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، در خصوص مشکل بخش سه راهی کندر تا پورکان، گفت: به دلیل سرقت و گاز کشی دچار اختلال شده بود که جلسات متعددی برگزار شد تا راهکارهای متنوعی را برنامه ریزی کردیم.

وی با اشاره به اینکه از روز گذشته عملیات در بخش کندر آغاز شد، افزود: در هفته جاری ارتباطات سه راهی کندر را برطرف خواهیم کرد و ارتباطات برقرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی در ادامه در خصوص جا به جایی خطوط تلفن ثابت، گفت: امکانات ما با توجه به ساخت و سازهای که در شهر هست باید تناسب داشته باشیم ما در بعضی جاها امکانات فراهم می‌کنیم اما ساخت و سازها یا تقاضا‌ها بیشتر از ظرفیت ما است.

وی با بیان اینکه ما عضویت را در مکالمات به دایره خویش دادیم و در مرحله بعد به تغییر مکان، افزود: چون ما تعهد داریم یک بار تلفن را تقدیم مشتریان کنیم اما برای تغییر مکان به شرط وجود امکانات این کار را انجام می‌دهیم.

رحیمی گفت: اگر جایی امکانات مخابرات کمتر از ظرفیت باشد قطعا این اتفاقات رخ می‌دهد و در نوبت قرار می‌گیرند، با آنها مکاتبه صورت می‌گیرد و مطلع می‌شوند که ظرفیت فراهم شده است. 

وی در خصوص حداقل رقم برای مکالمات صوتی که در نظر گرفته‌اند، گفت: در شهر‌های مرکز استان ۱۵ هزار تومان و سایر شهر‌ها ۱۰ هزار تومان است، حداقل کارکرد تلفن از شهریور ماه امسال ۱۵ هزار تومان شده حتی اگر مشتری استفاده هم نکند این ۱۵ هزارتومان بر اساس قانونی که سازمان تنظیم به مخابرات ابلاغ کرده این هزینه مشمول خواهد شد.

رحیمی افزود: اگر بیشتر از ۱۵ هزار تومان تلفن کار کند، مبلغ کارکرد منظور می‌شود، هر تلفنی اگر هم کار نکند حداقل ۱۵ هزار تومان در سطح شهر کرج و شهرستان‌ها هم ۱۰ هزار تومان مشمول می‌شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: تلفن خطوط تلفن پروژه عمرانی ۱۵ هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۲۳۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رحیمی آذر مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: در گشت مشترک اداره صمت و و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6090727

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان