Web Analytics Made Easy - Statcounter

و باز هم مردم ولایتمدار و شهید پرور شیراز با حضور در آئین تشییع پیکر پاک این شهید والا مقام با شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، امروز و در سالروز تشکیل بسیج باز هم این دیار شاهد حضور عطر آگین شهیدی است که دفاع از حرم اهل بیت برایش از اولویت های زندگی اش است و به گفته همسرش تمام هم و غمش نابودی رژیم غاصب صهیونیستی می باشد، به گونه ای که همانند خاری در چشمان دشمنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار داوود جعفری که از کارکنان هوا فضای سپاه پاسداران و از اهالی شهرستان قیر و کارزین استان فارس است به عنوان مستشار سپاه در دفاع از حرم در سوریه حضور داشت . وی  یکم آذر ماه سال جاری توسط رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید، روز گذشته جهت وداع با زادگاهش به منطقه قلات قیر و کارزین انتقال داده شد و بر روی دستان مردم این شهر تشییع و امروز نیز جهت خاکسپاری در شاهچراغ در شیراز تشییع خواهد شد. و باز هم مردم ولایتمدار و شهید پرور شیراز با حضور در آئین تشییع پیکر پاک این شهید والا مقام با شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند. این مراسم تا دقایقی دیگر از چهار راه پیروزی به سمت حرم مطهر احمدابن موسی(ع) آغاز خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام سرمربی استقلال خاطره جالبی از تقابل با تراکتور دارد و با شکست این تیم در ورزشگاه فولاد آرنا توانست در رتبه سوم لیگ قرار بگیرد و مجوز حضور در آسیا را به دست آورد.

در آن مسابقه تراکتور تیم پرستاره‌ای در اختیار داشت و بازیکنانی مانند اشگان دژاگه، رضا اسدی، احسان حاج صفی، رشید مظاهری در ترکیب این تیم حضور داشتند و فولادی‌ها با حضور این ستاره‌های نامدار فوتبال ایران توانستند شکست بزرگی را به تراکتور تحمیل کنند و بالاتر از آنها در جدول لیگ برتر در رتبه سوم قرار بگیرند و به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

تک گل این مسابقه را عارف آقاسی مدافع حال حاضر تراکتور برای تیم جواد نکونام به ثمر رساند، تقابل نکو و آقاسی در شرایطی متفاوت و خاطره‌ای مشترک رقم خواهد خورد، آنها این بار رخ در رخ هم قرار خواهند گرفت، یکی برای پیروزی آبی‌پوشان تهران تلاش می‌کند و دیگری در لباس سرخ وظیفه دارد تا با شناختی که از سرمربی سابق خود دارد راه‌های گلزنی استقلالی‌ها را ببندد.

استقلال در حالی مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت که این بار تیم جواد نکونام در جدول مسابقات در شرایط خوبی قرار دارد و برای رسیدن به عنوان قهرمانی به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارد و البته تراکتور بازهم مانند سال‌های نه چندان دور تیم پرستاره‌ای در اختیار دارد و در ورزشگاه خانگی به میدان خواهد رفت، این فرصت مجددی برای نکونام خواهد بود تا با کسب پیروزی مقابل تراکتور یک دستاورد شیرین دیگر در دوران ورزشی خود به دست آورد و دست پر از تبریز خارج شود.

جواد نکونام و استقلال از مسابقات جام حذفی کنار رفته بودند و با تمرینات و ریکاوری مناسبی که داشتند آماده دیدار حساس با تراکتور هستند و برای کسب امتیاز از این مسابقه لحظه شماری می‌کنند.

دیگر خبرها

  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود