Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه گیلان و پارک علم و فناوری استان با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور امضا شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رسول شمشادی رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان هم افزایی و ارتقای دانشگاه در حوزه فناوری و اشتغال با استفاده از ظرفیت استادان دانشگاهی را از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عرفان خسرویان، رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور ارتقای سازه پژوهشی، علم و فناوری و همکاری بین دانشگاهی را تحول بزرگی در حوزه پژوهش و فناوری دانست و گفت: این تفاهم نامه می‌تواند به برنامه‌های تحقیقاتی علم و فناوری به ویژه اشتغال جوانان سرعت و توسعه بخشد.


فرید نجفی رییس دانشگاه گیلان هم با اشاره به پتانسیل ۲ دانشگاه گیلان بعنوان دانشگاه مادر و دانشگاه فنی و حرفه‌ای درحوزه صنعت و خدمات گفت: همکاری مشترک ۲ دانشگاه، توسعه صنعتی و خدماتی در گیلان را بعنوان استان پایلوت به همراه دارد و می‌تواند الگویی برای سایر دانشگاه‌ها در دیگر استان‌ها باشد.

 

امیر ملک پور معاون فناوری پارک علم و فناوری گیلان نیزبا اشاره به رسالت پارک علم و فناوری در تجاری سازی ایده‌های فناورانه گفت: استفاده از ظرفیت‌های اعضای هیات علمی و دانشجویان علاوه برتبدیل دستاورد‌های پژوهشی به فناوری می‌تواند به تجاری سازی و ایجاد کسب و کار کمک کند.


همچنین پس از امضای تفاهم نامه، رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به همراه اساتید دانشگاه‌ها از مرکز تخصصی کارآفرینی دانشجویی و خدمات فنی و مهندسی بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پارک علم و فناوری دانشگاه گیلان استان گیلان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای پارک علم و فناوری تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف