Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سپاه استان هرمزگان، سردار اباذر سالاری اظهار داشت: سرهنگ دوم پاسدار محمد سالاری معاون روابط عمومی سپاه امام‌ سجاد (ع) استان هرمزگان‌ در هفتمین‌ جشنواره ملی مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در امور بسیج ‌که باحضور فرمانده‌کل‌سپاه‌ برگزار شد، رتبه برتر را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: این روابط عمومی در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا و بر اساس ارزیابی های انجام شده مبتنی بر فرایند اشراف سازمان بسیج مستضعفین مفتخر به کسب موفق ترین رده در موضوع روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج شد که این موفقیت مرهون تلاش ها و مجاهدت یکایک همکاران خدوم خود در سپاه و بسیج است.
 
وی همچنین از مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس و همکارانشان، رسانه ها و خبرگزاری استان هرمزگان‌به لحاظ نقش داشتن در این موفقیت در راستای انتشار اخبارحوزه سپاه‌وبسیج قدردانی و آن ها را در این موفقیت سهیم دانست.
 
فرمانده سپاه استان هرمزگان‌ اضافه کرد: این نهاد تلاش بسیار خوبی در حوزه تبلیغات و ترویج فرهنگ و مفاهیم دینی و معنوی به ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی جامعه از خود نشان داده است.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: سپاه امام سجاد هرمزگان استان هرمزگان روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • گرامیداشت روز معلم
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند