Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:17:54 GMT

آزادی ۱۸ زندانی مالی در ایلام

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۰۲۴۶۵

آزادی ۱۸ زندانی مالی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، عمران علیمحمدی صبح چهارشنبه در دیدار چهره به چهره با زندانیان از تلاش‌های بی وقفه کارکنان و مسئولان زندان‌های استان تقدیر کرد و گفت: فراهم‌سازی زمینه اصلاح و بازپروری زندانیان با تلاش سنگربانان اصلاح و تربیت محقق می‌شود و مراجع قضایی در این راستا همواره همکاری اثربخشی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حل مشکلات زندانیان، کاهش جمعیت کیفری، بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد از اهم برنامه‌هایی است که در دستگاه قضایی به آن پرداخته می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان ایلام نیز در این مراسم گفت: ۱۰ زندانی با همت خیرین و ستاددیه از زندان آزاد شدند و با همکاری مراجع قضایی به ۸ زندانی واجد شرایط تسهیلات قضایی اعم از مرخصی پایان حبس، آزادی مشروط و… اعطا شد و زندانیان به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مجید احسانی افزود: از ابتدای سال تا کنون ۱۱۶ زندانی نیازمند مالی از زندان‌های استان آزاد شدند و برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تا پایان سال با همت خیرین برنامه ریزی شده است.

کد خبر 5643527

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادی زندانیان ایلام دادگستری ایلام بوشهر جام جهانی 2022 قطر بسیج هفته بسیج کرمانشاه تیم ملی فوتبال ایران گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل عکس استانها بیرجند ویروس کرونا همدان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان