Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@03:33:55 GMT

جنجال و خونریزی در دیدار سپیدرود رشت - نود ارومیه+عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۳۸۵۲۷

جنجال و خونریزی در دیدار سپیدرود رشت - نود ارومیه+عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار تیم‌های مدعی گروه A لیگ دسته دوم فوتبال ایران با حواشی ناگواری همراه بود و بار دیگر چهره مسابقات باشگاهی این رشته ورزشی را تیره و تار کرد.

در دیدار میان تیم‌های سپیدرود رشت و نود ارومیه در شرایطی که بازی به پایان نرسیده بود درگیری و زد و خورد شدیدی میان بازیکنان و اعضای کادرفنی دو تیم به وجود آمد و این مسابقه را از حالت عادی خارج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۷ مسابقه اعتراض یکی از مربیان سپیدرود رشت پس از بگومگویی که با مربیان نود ارومیه داشت داور را مجاب کرد تا به وی کارت زرد بدهد و در ادامه هم بگومگو‌ها ادامه پیدا کرد، اما شرایط مسابقه آرام شد. این آرامش تا دقیقه ۳۸ نیمه نخست ادامه داشت و در این لحظه بار دیگر نیمکت‌های دو تیم با هم دیگر دچار بحث و مرافعه شدند و حتی برخی از اعضای کادرفنی دو تیم با هم گلاویز شدند. این درگیری تا دقیقه ۴۴ ادامه پیدا کرد و در نهایت به داخل زمین کشیده شد تا بازیکنان با هم دچار زد و خورد شوند و در نهایت مسئولان برگزارکننده توانستند بازی را کنترل کنند.  

درگیری میان دو تیم بیش از ۸ دقیقه به طول کشید و با این وجود بازی نیمه‌تمام نماند در شرایطی که در پایان هر دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند و تنها یک امتیاز گرفتند. در این اتفاق تلخ یکی ازاعضای تیم نود به علی عمویی ماساژور سپیدرود ضربه‌ای زد که موجب شد دندان‌های وی شکسته شود و با خونریزی شدید راهی درمانگاه گردد! در حال حاضر در جدول رده‌بندی سپیدرود در رده دوم و نود در رده چهارم جای دارد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: سپیدرود رشت نود ارومیه لیگ دسته دوم دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۳۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سعید شهند افزود: انتقال حداکثری آب به دریاچه ارومیه در دستور کار است و در این راستا منطقه گدار نقده به منطقه حفاظت شده تبدیل شده است.

 وی ادامه داد: این نظارت ها در مسیر کانال انتقال آب از کانی سیب به سمت دریاچه ارومیه تشدید شده و ۲ پاسگاه در فصل زراعی در این مکان بر برداشت مجاز آب نظارت داشته و رصد فیزیکی و آنلاین با دوربین های مداربسته را انجام می دهند.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: سال گذشته ۱۶ مورد پرونده قضایی در زمینه برداشت غیر مجاز آب تشکیل و مراجع قانونی ارجاع شد و این گشت و کنترل ها همچنان ادامه دارد و با افراد متخلف برخورد جدی می شود.

 وی اظهار کرد: تنها برداشتی که انجام می شود، حق آبه کشاورزان و بهره برداران محلی است که سالیان سال به اندازه نیاز و با مجوز برداشت داشته اند.

 

دیگر خبرها

  • انتشار فیلم قمه‌کشی رعب‌آور/ در خیابان‌های ارومیه چه خبر است؟
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • اوقات شرعی جمعه   ۷  اردیبهشت به افق ارومیه
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت
  • تاکید سخنگوی گردان‌های طولکرم بر ادامه مقاومت
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد