Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛  استاندار گیلان صبح امروز در سفربه لنگرود دربازدید از بندر چمخاله این شهرستان با اشاره به ظرفیت گردشگری بندر چمخاله گفت: مرحله‌ی نخست ساخت بندر چمخاله با ۸۰ درصد پیشرفت براساس برنامه تابستان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

اسدالله عباسی با شاره به حمایت دولت برای توسعه صنعت دریا محور و حمایت از سرمایه گذاران بندر چمخاله لنگرود افزود: با راه‌اندازی بندر چمخاله، تا شعاع چندین کیلومتری درضلع شرقی وغربی این بندر، گردشگری دریامحور و اقتصاد منطقه به صورت چشمگیری رونق خواهدگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره دستور رئیس جمهور در خصوص آزادسازی سواحل در استان‌های ساحلی گفت: این دستور جهادی رئیس جمهور سبب شد تا بخش‌های زیادی از ساحل به نفع مردم آزادسازی شده و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

استاندار با اشاره به توقف موقتی چند ماه گذشته ساخت بندر چمخاله گفت: مشکلاتی در خصوص تامین مصالح وجود داشت که با پیگیری‌های انجام شده مصالح از دیگر شهر‌ها و استان‌ها تامین و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

دکتر اسدا .. عباسی با بیان اینکه در فاز اول پل دسترسی، جاده دسترسی و موج‌شکن ساخته می‌شود افزود: برای مرحله دوم ساخت بندر چمخاله از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند دعوت می‌شود تا وارد مذاکره شوند.

وی با بیان اینکه بندر چمخاله این ظرفیت را دارد که به مازندارن، انزلی، کاسپین و آستارا از طریق خط دریایی متصل شود، گفت: سرمایه گذاران می‌توانند برای ارایه طرح سرمایه‌گذاری در فاز دوم بندر چمخاله و مذاکره به فرمانداری لنگرود یا اداره کل بنادر گیلان مراجعه کنند.

دکتر اسد ا.. عباسی در ادامه از مرکز تحقیقات علوم شیلاتی و فنون دریایی دانشگاه ازاد اسلامی لاهیجان واقع درلنگرود هم بازدید کرد.

وی از پره صیادی چاف و چمخاله و راه دسترسی چاف به سمت دستک هم بازدید کرد. راه دسترسی چاف به سمت چمخاله پنج کیلومتر است که اسدالله عباسی دستور داد تا شهرداری چاف و چمخاله در نشستی با اداره راه در خصوص تعریض جاده و بلوارسازی و نصب روشنایی اقدام کنند و در این خصوص هم استانداری مساعدت لازم را انجام خواهد داد.

استاندار در ادامه سفرش به بندرکیاشهر رفت و در بازدید از یک مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در ساحل کیاشهر پای دردل صیادان منطقه نشست.

دکتر اسدا .. عباسی در این بازدید با اشاره به برنامه دولت برای حمایت از صیادان گفت: برای تسهیل و رفع موانع مشکلات حوزه صیادی از جمله مشکل سوخت، بیمه، برق و .. کارگروه ویژه‌ای در استانداری تشکیل می‌شود.

استاندار در ادامه با حضور درمنزل شهید بسیجی مدافع امنیت مجید یوسفی با خانواده‌ی این شهید دیدار کرد.

شهید مجید یوسفی بسیجی شامگاه سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه در هنگام انجام وظیفه در ایست و بازرسی بندر کیاشهر به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سرمایه گذاران بندر چمخاله ساخت بندر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۷۳۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در جلسه گرامیداشت هفته کارگر و تجلیل از کارگران نمونه این شهرستان گفت: حمایت از کارگران و توجه به دغدغه های این قشر مولد موجب رونق و بهره وری در حوزه تولید خواهد شد.

حسن عباسی افزود: هر اندازه بتوان وضعیت خدمات رفاهی و معیشت کارگران را تقویت کرد می توان به پیشرفت کشور و توسعه در حوزه های مختلف امیدوارتر بود.

عباسی اظهارکرد: کارگران در محیط های کاری نیز باید با تعهد، خلاقیت و ابتکار به خرج دهند و صرف حضور فیزیکی و گذشت ساعت کاری نمی تواند جامعه را به اهداف خود سوق دهد.

وی، با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را در حمایت از کارگران و بازنشستگان بکار گرفته است، افزود: روابط صمیمانه بین کارگر و کارفرما و پرداخت به موقع حق و حقوق آنها هم می تواند نقش بسزایی در بهبود عملکرد کارگران در فضای تولید باشد.

عباسی، از تأمین مسکن بخشی از کارگران در قالب واگذاری زمینهای نهصت ملی خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از هفت هزار قطعه زمین در سطح روستاهای حاشیه شهر آماده تحویل به متقاضیان مسکن است.

وی تأکید کرد: کارگران مورد حمایت مدیریت شهری بوده و هر درخواست و مشکلی را می توانند با مراجعه به دستگاه مربوطه و یا فرمانداری پیگیری کنند.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی هم در این مراسم گفت: حدود ۱۰۰ درصد مطالبات و دستمزد کارگران مهاباد به روز بوده که جای قدردانی از کارفرمایان فعال شهرستان دارد.

محمدصالح پیروتی افزود: ضروری است کارفرمایان بیمه های کارگران را متناسب با رسته شغلی خود پرداخت کرده و نسبت به طرح طبقه بندی مشاغل اهتمام داشته باشند.

پیروتی اظهارکرد: هر میزان سرمایه گذاری ها روی منابع انسانی در جوامع بیشتر باشد، به همان میزان قادرخواهند بود در توسعه اقتصادی، اشتغال آفرینی و رونق تولید اثربخش باشد.

در ادامه این جلسه نماینده کارگران وکانون بازنشستگان برخی از مشکلات و مطالبات کارگران را مطرح کردند.

در پایان جلسه به مناسبت روز کارگر از تعدادی از کارگران نمونه با اهدای لوح قدردانی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود