Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-26@14:17:59 GMT

احضار مسئولان ورزش خراسان رضوی به دادستانی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۹۰۵۹۰۹

احضار مسئولان ورزش خراسان رضوی به دادستانی



با دستور دادستان، مسئولان اداره ورزش استان خراسا‌ن رضوی برای ارائه توضیحات پیرامون ‌اذیت و آزار ۱۵ نفر بازیکنان نوجوان یک باشگاه فوتبال در مشهد در مرجع قضایی حاضر خواهند شد.

به گزارش تسنیم از مشهد مقدس، ‌ طی چند روز گذشته خبری در فضای مجازی مبنی بر اذیت و آزار 15 نفر بازیکنان نوجوان یک باشگاه فوتبال در مشهد منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس پیگیری‌ها‌ جمعی از خانواده های نوجوانان شکایتی مبنی بر اذیت و آزار فرزندانشان به اداره ورزش و جوانان استان اعلام کرده‌اند که این شکایت در اداره ورزش و جوانان استان در حال بررسی است.

با دستور دادستان، مسئولان اداره ورزش استان برای ارائه توضیحات پیرامون این موضوع در مرجع قضایی حاضر خواهند شد و امروز در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد جلسه ای در خصوص این موضوع برگزار می‌شود.

طبق پیگیری‌ها تا‌کنون شکایتی در دادستانی استان در ارتباط با این موضوع ثبت نشده ‌و قاعدتا در صورت اعلام هرگونه شکایتی موضوع در دستور کاری این دادسرا قرار خواهد گرفت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۰۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی