Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در این بیانیه آمده است:

«حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ حدود ساعت ۸:۳۰ رخ داد.

در این حادثه یک نفر با اسلحه کلاشینکف حمله کرد و رییس حراست سفارت باکو را کشت، دو محافظ سفارت نیز در جلوگیری از این حمله زخمی شدند.

وضعیت آنها رضایت بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزییات این حمله در حال حاضر در دست بررسی است.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا حسن فیروزی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر خزانه جواهرات ملی ایران جمهوری آذربایجان بیانیه حمله به سفارت تهران سلاح گرم آلودگی هوا حسن فیروزی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر خزانه جواهرات ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۴۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «شدید اللحن» وزارت خارجه صنعا به بیانیه ضدیمنی شورای امنیت

به گزارش خبرگزاری مهر، وزرات امور خارجه دولت نجات ملی یمن با صدور بیانیه شدید اللحنی ضد بیانیه شورای امنیت درباره عملیات دریایی ارتش یمن در سواحل یمن ضد کشتی‌های عازم فلسطین اشغالی اعلام کرد که مواضع شورای امنیت نشاندهنده تن دادن اعضای این شورا به خواسته‌های جنایتکارانه آمریکا در حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است.

وزارت خارجه صنعا تاکید کرد: عملیات دریایی نیروهای مسلح یمن تا توقف کامل تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و نیز رفع کامل محاصره ادامه خواهد داشت.

در بیانیه وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن آمده است: بیانیه شورای امنیت در مورد عملیات دریای سرخ و دریای عرب بیانگر تن دادن خطرناک به خواسته‌های آمریکا و حمایت از وحشیگری اسرائیل در غزه است.

این بیانیه افزود: شرم آور است که شورای امنیت نزدیک به ۲۰۰ روز ناتوان از صدور بیانیه‌ای در محکومیت کشتار روزانه دشمن اسرائیلی علیه کودکان و زنان غزه است.

وزارت خارجه یمن تاکید کرد: بهتر بود شورای امنیت جلوی ارسال سلاح آمریکا به رژیم غاصب صهیونیستی که مرتکب هزاران کشتار علیه مردم غزه می‌شود را می‌گرفت.

وزارت خارجه صنعا بار دیگر تاکید کرد که عملیات یمن در دریای سرخ و عرب ارتباط تنگاتنگی با حوادث غزه دارد و این یک موضعی کاملاً انسان دوستانه است که از حمایت مردم یمن و همه مردم منطقه و جهان برخوردار است.

این وزارتخانه در پایان این بیانیه بر تداوم عملیات ارتش یمن تا توقف کامل تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و نیز رفع کامل محاصره آن تاکید کرد.

گفتنی است اعضای شورای امنیت سازمان ملل دوشنبه شب به وقت محلی با انتشار بیانیه‌ای عملیات دریایی جنبش انصارالله علیه کشتی‌های عازم بنادر اشغالی در دریای سرخ را به شدت محکوم کردند و خواستار توقف فوری آن شدند.

گفتنی است که ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس بامداد ۲۱ دی‌ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند.

این حملات پس از آن انجام شد که ارتش یمن طی ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرارداد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

کد خبر 6058514

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه یمن به بیانیه شورای امنیت
  • واکنش شدید وزارت خارجه صنعا به بیانیه شورای امنیت
  • واکنش «شدید اللحن» وزارت خارجه صنعا به بیانیه ضدیمنی شورای امنیت
  • هیأت حاکمه افغانستان از تی تی پی حمایت می‌کند
  • طالبان کاردار سفارت پاکستان در کابل را احضار کرد
  • اسلام‌آباد:کابل از تی‌تی‌پی علیه پاکستان استفاده می‌کند
  • احضار سرپرست سفارت پاکستان به وزارت امور خارجه افغانستان
  • احضار سرپرست سفارت پاکستان در کابل
  • ۱۳سال است که آمریکا، انگلیس،فرانسه وآلمان بامارفتاری خصمانه دارند
  • هشدار قاهره به تل آویو درباره حمله به رفح