Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@06:38:56 GMT

کره شمالی: به سمت آمادگی جنگی کامل می‌رویم

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۷۰۳۹۲۶۹

کره شمالی: به سمت آمادگی جنگی کامل می‌رویم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کیم جونگ اون»‌ رهبر کره شمالی بامداد سه‌شنبه بر لزوم افزایش رزمایش‌های نظامی و تقویت حالت آمادگی جنگی این کشور تاکید کرد.

کیم در نشست کمیسیون نظامی مرکزی حزب حاکم کره شمالی درباره مأموریت‌های اصلی سیاسی و نظامی برای سال جاری میلادی و همچنین مسائل طولانی‌مدت درباره جهت‌گیری‌ها در ساخت ارتش صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، در این نشست مسئولان پیونگ‌یانگ درباره مسئله گسترش مداوم و تقویت رزمایش‌های عملیاتی و جنگی ارتش کره شمالی برای هماهنگ‌شدن با شرایط حاکم و رسیدن به آمادگی جنگی کامل بحث شد.

نشست کمیسیون نظامی مرکزی حزب حاکم کره شمالی در حالی انجام شده که پیونگ‌یانگ برای برگزاری رژه نظامی در مراسم تأسیس نیروهای مسلح این کشور در روز چهارشنبه آماده می‌شود.

 

 

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: کره شمالی کیم جونگ اون رژه نظامی کره شمالی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۳۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید روسیه و چین برآتش‌بس کامل وارسال فوری کمک‌های انسانی به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایندگان دائم روسیه و چین روز چهارشنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد بار دیگر بر لزوم آتش بس در نوار غزه برای ارسال کمک‌های انسانی به آوارگان تاکید کردند.

پایگاه خبری روسیا الیوم گزارش داد که «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در شورای امنیت اعلام کرد که آتش‌بس کامل در نوار غزه، پیش‌نیاز ورود ایمن کمک‌های انسانی به این باریکه است.

نبنزیا در این نشست طی بیانیه‌ای گفت: «در حالی‌که عملیات نظامی اسرائیل با حمایت آمریکا که بیش از نیم سال است که در باریکه غزه ادامه دارد، امر کمک رسانی به ساکنان باریکه غیر ممکن است و از تکرار لزوم این سخنان دیگر ناتوان و خسته‌ایم و این مسئله‌ای آشکار است.»

از سوی دیگر، «دای بینگ» نماینده چین در این نشست نیز تاکید کرد: «شاهد گسترش گرسنگی و قحطی در غزه هستیم و ادامه این جنگ هیچ توجیهی ندارد».

کد خبر 6088242

دیگر خبرها

  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • تاکید روسیه و چین برآتش‌بس کامل وارسال فوری کمک‌های انسانی به غزه
  • آغازی برپایان سلطه واشنگتن درنیجر/پیروزی راهبردی مسکودرمصاف باغرب
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • آمادگی مرکز هوش مصنوعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای پردازش داده‌های گستردۀ علمی
  • تداوم موقعیت جنگی تنها راه بقای نتانیاهو در قدرت / کابینه اسرائیل در حال از هم پاشیدن است
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین