Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:46:54 GMT

چناران دومین شهر سبز خراسان رضوی در حوزه برق شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۷۰۸۹۳۴۶

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، سید مجتبی مستشار شهیدی افزود: یکی از اهداف استراتژیک شرکت، تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار است که مزیتهای زیادی بویژه در حوزه حفاظت از محیط زیست بدنبال دارد.

وی بیان کرد: تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار مزایای زیادی از جمله بازسازی شبکه فرسوده برق، صیانت از محیط زیست، پیشگیری از وقوع سرقت، صیانت از دارایی های فیزیکی و کاهش تلفات برق و بهبود کیفیت ولتاژ مشترکین برق را در بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر برق چناران اظهار داشت: با توجه به گسترش روز افزون پدیده شوم سرقت شبکه فشار ضعیف سیمی و تاکیدات مدیران شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در اولویت طرحهای مدیریت برق چناران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا از مهرماه امسال تا پایان آذرماه با انجام عملیات ضربتی توسط ۹ گروه اجرایی در قالب ۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر- ساعت کار، ۴۰ کیلومتر از شبکه سیمی با هزینه ۱۱۴ میلیارد ریال در حوزه شهری شهرستان چناران به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

مستشار شهیدی بیان کرد: کل شبکه برق شهرستان چناران ۴۱۳ کیلومتر است که از این میزان ۱۱۰ کیلومتر در حوزه شهری و ۳۰۳ کیلومتر در حوزه روستایی است، با اتمام ۴۰ کیلومتر عملیات تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در حوزه شهری؛ تمامی شبکه برق شهرهای تابعه شهرستان چناران مجهز به کابل خودنگهدار مجهز شدند.

مدیر برق چناران اضافه کرد: در گام بعدی این مدیریت، تمام شبکه سیم مسی روستاهای شهرستان چناران تا پایان نیمه نخست سال آینده به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد.
چناران در فاصله ۴۵ کیلومتری شهر مشهد واقع است.

استان‌ها خراسان رضوی ۰ نفر میترا عبدالهی برچسب‌ها مشهد انرژی برق شبکه توزیع برق خانگی چناران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد انرژی برق شبکه توزیع برق خانگی چناران مشهد انرژی برق شبکه توزیع برق خانگی چناران سیمی به کابل خودنگهدار شهرستان چناران خراسان رضوی تبدیل شبکه شبکه سیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۸۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  طالبی در بازدید از ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به پیش بینی ۲۸۷ شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه گفت: دو شعبه سیار نیز در این حوزه افزوده شده است.

وی همچنین به اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و رویداد انتخابات را یک امر سرنوشت ساز برشمرد.

طالبی از صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز در خصوص مناظره ها، پخش مستند و گفت و گوی نامز‌ها در دور اول و دوم انتخابات قدردانی کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان با حضور در فرمانداری بیرجند از کمیته‌های سیاسی، فناوری اطلاعات، تبلیغات، حمل و نقل، اطلاع رسانی و حراست بازدید کرد.

 سلیمی دبیر ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر و در مرحله دوم انتخابات هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و تمام برنامه‌ریزی‌ها همچون مرحله اول انجام شده است.

 

دیگر خبرها

  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت