Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:26:55 GMT

حضور پرشور مردم گلسار در راهپیمایی روز قدس

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۵۲۷۷۳۳

حضور پرشور مردم گلسار در راهپیمایی روز قدس

مردم شهر گلسار، خانواده معظم شهدا، مدیران شهری و مردم در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس حضور پرشور داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران آنرا "روز جهانی قدس" نامگذاری کرده است، مراسم با شکوه راهپیمایی روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۵ با حضور خانواده معظم شهدا ، روحانیت معزز ، امام جمعه ،  فرماندار ، شهردار گلسار ، نیروهای نظامی و انتظامی ، مسئولین ادارات،  فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج و بسیجیان و مردم متدین و ولایت مدار شهر همزمان با مردم سایر شهرهای ایران اسلامی برگزار گردید و  حاضرین با مشت‌های گره کرده ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی را نشانه گرفته و برائت خود را از آنان اعلام  نمودند و پرچم آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب را به آتش کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاضرین با حضور پرشور در این راهپیمایی و برافراشتن تصاویر شهدا و پرچم های جمهوری اسلامی ایران، حزب الله لبنان و فلسطین تجدید عهد خود را با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) شهدا  و مردم مظلوم فلسطین اعلام نمودند.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی البرز شهر گلسار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۵۲۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر