Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد جهانی در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک از تکمیل فرآیند اجرایی زیرگذر پرندک در محور قدیم ساوه - تهران خبر داد و افزود: در راستای تحقق وعده‌های دولت سیزدهم در حوزه راه‌های استان مرکزی، عملیات اجرایی برای تکمیل تقاطع غیرهمسطح راه آهن پرندک سال گذشته توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به انجام رسید، لیکن بعلت عدم اصلاح ورودی شهر پرندک تاکنون مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های مخلص الائمه استاندار مرکزی و هم افزایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با شهرداری پرندک، امسال ورودی شهر پرندک نیز توسط این اداره کل اصلاح و عملیات اجرای آسفالت آن با پخش هزار تن آسفالت به اتمام رسید.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تقاطع غیرهمسطح راه آهن پرندک پس از اجرای خط کشی و نصب تابلو و علائم ایمنی بزودی زیر بار ترافیکی خواهد رفت تا یکی دیگر از طرح‌های نیمه تمام در حوزه راه‌های استان تکمیل و با همت راهداران جهادگر به بهره‌برداری برسد.

به گفته جهانی اجرای دیوار حائل بتنی و زیرسازی و اجرای آسفالت زیرگذر تقاطع غیرهمسطح راه آهن پرندک در یک اقدام جهادی و فشرده، طی سال گذشته انجام شد تا این پروژه پس از یک دهه، تکمیل و مورد بهره‌برداری کاربران جاده‌ای قرار بگیرد.

وی ارتقاء ایمنی راه‌ها و تردد ایمن کاربران جاده‌ای از سطح محورهای مواصلاتی را دغدغه اصلی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان مرکزی عنوان کرد و تلاش برای رفع نقاط پرحادثه را اقدامی مستمر از تلاش راهداران برشمرد.

پایان پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: ايمني اراك راهداری و حمل و نقل جاده ای تقاطع غیرهمسطح استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۶۸۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران بازوان توانمند جامعه‌

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی در پیامی به مناسبت روز کارگر تأکید کردند: کارگران ستون تحقق اقتصاد مقاومتی و بازوان توانمند جامعه در ساختن ایران هستند.

در قسمتی از پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی آمده است:
هفته کار و کارگر و به طور خاص یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، سالروز پاسداشت مقام قشر زحمتکشی است که از آنها به عنوان عمود خیمه تولید ملی، ستون تحقق اقتصاد مقاومتی، شالودۀ ساختن ایران قوی و نیز بازوان توانمند جامعه در به دست آوردن تعالی و شکوفایی یاد می‌شود.

اسم گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با اسم «جهش تولید با مشارکت مردم» نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می‌کند و در حقیقت این مهم زمانی به مرحله عمل و تحقق درمی‌آید که جامعه بزرگ و پرتلاش کارگری با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی کشور کمر همت ببندند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد