Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@02:10:46 GMT

چرا باید فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور را بخریم؟

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۸۶۳۶۵۹

چرا باید فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور را بخریم؟

خریدار فیدلیتی پرستیژ اطمینان دارد صاحب به روزترین خودروی داخل کشور شده است. بدون تردید به روز بودن به هرکسی حس خوبی می‌دهد. این خودرو پرآپشن‌ترین محصول موجود بازار ایران خواهد بود. همانطور که محصولات پیشین بهمن نیز از نظر آپشن‌های رفاهی و ایمنی از سایر محصولات مشابه موجود در ایران برتری داشتند. 
فیدلیتی پرستیژ بر پایه پلتفرم جدید عرضه خواهد شد و هیچ ارتباطی با نسخه پرایم نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از موتور توربو شارژ 1600 سی.سی GDI بهره می‌برد و سیستم پاشش مستقیم GDI که مورد توجه خودروسازان بزرگ است، بهره می‌برند و در این برهه 75درصد از بزرگان این صنعت از همین تکنولوژی بهره می‌برند. قدرت 197 اسب بخاری فیدلیتی پرستیژ توان مناسبی به این SUV برای تردد در مسیرهای کوهستانی ایران می‌دهد.
تکنولوژی فیدلیتی پرستیژ مشابه آن چیزی است که در خودروهای آئودی، BMW، فورد، هوندا، هیوندا، کیا، لکسوس، مزدا، نیسان و فولکس واگن به کار گرفته می‌شود. بکارگیری این موتور برای فیدلیتی پرستیژ انتخابی هوشمندانه است که می‌تواند از کمترین مقدار سوخت، بیشترین نیرو را بگیرد.

بدنه فیدلیتی پرستیژ منحصر به فرد است

طراحی فیدلیتی پرستیژ ویژه و خاص است. چراغ‌ها و نمایی جلوی این خودرو به راننده احساس اعتماد به نفس می‌دهد و این خودرو را قدرتمند و جسور نشان می‌دهد. به همین ترتیب با در نظر گرفتن خنک کننده صندلی رانندگی را به تجربه خستگی ناپذیر تبدیل می‌کند. 
طراحی 6 کیسه هوا در این خودرو، ایمنی آن را در حد قابل قبولی بالا برده است. در کنار کیسه‌های هوا، تکنولوژی بالای ترمزها و کنترل کننده حرکت در بین خطوط از سلامت راننده و سرنشینان به خوبی حفاظت خواهند کرد.

خدمات پس از فروش به اندازه خودرو اهمیت دارد

خرید خودرو از شرکتی که نسبت به رضایتمندی و خشنودی مشتریان خود حساسیت دارد، سرمایه شما را حفظ خواهد کرد. علیرغم آنکه بیش از 15سال می‌گذرد که بهمن موتور، خودروی مزدا را عرضه کرده است اما این شرکت همچنان نسبت به تامین قطعات یدکی آن متعهد است. بهمن موتور از نظر شاخص خدمات پس از فروش رتبه برتر را در ارزیابی نهادهای مستقل بدست آورده است.
شبکه گسترده نمایندگی در سراسر کشور به خریدار فیدلیتی پرستیژ اطمینان می‌دهد که شرکت بهمن موتور همواره پشتیبان انتخاب او خواهد ماند. به همین ترتیب بهمن موتور در ایام نوروز همواره با عقد تفاهمنامه با مجموعه‌های مختلف، مشتریان خود را مطمئن نگه می‌دارد که در صورت بروز کوچکترین مشکلی در دورترین جاده‌ها، مشتری خود را تنها نخواهد گذاشت.
با توجه به منش و سنت قیمت گذاری در بهمن موتور، می‌توان نسبت به رقابتی بودن قیمت این خودرو اطمینان داشت. علیرغم این امکانات و آپشن‌های متعدد، به نظر می‌رسد در فیدلیتی پرستیژ نیز مانند محصولات پیشین بهمن موتور، برتری مشتری مداری در قیمت گذاری، ازآن بهمن موتور باشد.

ایرانگردی با فیدلیتی پرستیژ جذاب و لذت بخش خواهد بود. خودرویی که موتوری قدرتمند داشته باشد و شبکه نمایندگی و خدمات پس از فروش قدرتمندی از آن پشتیبانی کنند، مقرون به صرفه‌ترین وسیله برای یک سفر طولانی خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: برنامه هفتم توسعه اردوغان اسدالله اسدی حقآبه هیرمند حج 1402 انتخابات ترکیه 2023 فیدلیتی پرستیژ فیدلیتی بهمن موتور برنامه هفتم توسعه اردوغان اسدالله اسدی حقآبه هیرمند حج 1402 انتخابات ترکیه 2023 فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۶۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت پرورشی باید در مدارس تقویت شود

حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: اگر تعلیم همراه با تربیت، اگر علم با ایمان و با تعهد نباشد نتیجه اش می‌شود همان پزشکی که با مشروبات الکلی جان خود را از دست می‌دهد.

 او افزود: الان بسیاری از مدارس معاونت پرورشی ندارد و اگر هم دارد کمرنگ است و این بسیار برای ما ناراحت کننده است.

امام جمعه بخش بهمن ادامه داد: دو کار مهم بر عهده معاونت پرورشی است
۱- جلوگیری از رواج آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی در میان دانش‌آموزان 
۲-تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام جمهوری اسلامی.

حجت الاسلام رضا علیزاده بیان کرد: اگر دانش آموز ما مصالح کشور را بشناسد، جبهه دوست و دشمن بشناسد، دیگر تبلیغات دشمنان اثر نخواهد گذاشت.

علیزاده خطیب جمعه بخش بهمن اظهار داشت: امید آفرینی، هویت بخشی و نگاه ملی به دانش آموز کار معلم است و
امید تضمین کننده آینده کشور است که متاسفانه امروز عده‌ای در اثر لجاجت با نظام یا دولت، جوان و نوجوان ما را ناامید می‌کنند.

او افزود: برای رفع ناامیدی که امروزه در بین دانش آموزان و دانشجویان مشاهده می‌کنیم باید معاونت پرورشی در آموزش و پرورش تقویت شود.

حجت الاسلام علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیتِ شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: تمام زجر و مصیبت ائمه ما این بود که دنبال حاکمیت دینی و الهی بودند و الا اگر امام صادق و امام باقر (ع) فقط در حد بازگوی مسئله شرعی به دیگران بودند کسی به آنها کاری نداشت.

امام جمعه بخش بهمن ادامه داد: اقامه دین وظیفه است و ما هم به عنوان شیعه جعفری باید برای اقامه دین و حکومت الهی تلاش کنیم.

علیزاده خطیب جمعه بخش بهمن بیان داشت: بعد از عملیات وعده صادق اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است، وزارتخانه‌های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی که کام مردم را تلخ کرده باید اقدامات نقطه زن بر علیه سوداگران امنیت اقتصادی را تهیه و تدارک ببینند و خانه‌های فساد اقتصادی را مورد هدف قرار دهند.

او به آثار عقب ماندگی اقتصادی از منظر حضرت امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: امام در موضوع اقتصاد یک هشدار جدی دارد غَلاءُ السِّعرِیُضجِرُ المَرءَ المُسلمَ، گرانی قیمت‌ها، مردم را به ستوه می‌آورد و عقب ماندگی اقتصادی اخلاق مردم را بد و آنها را عصبی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • (تصاویر) عجیب‌ترین خودرو‌های رزمی دوران جنگ جهانی دوم
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • ببینید | فیلم پربازدید از پیدا شدن مینی‌بوس دفن‌شده زیر بهمن پس از 4 ماه!
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • معاونت پرورشی باید در مدارس تقویت شود
  • طغیان وحشتناک رودخانه بهمن آباد چوار ایلام
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!/ عکس
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)