Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از توقیف 30 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی تجری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حضور تعدادی از افراد هنجارشکن و مزاحمین در پارک ها و بوستان های سطح شهر گرگان که باعث سلب آسایش شهروندان شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با برنامه ریزی هدفمند، ماموران کلانتری 11 به صورت محسوس و نامحسوس در مدت یک هفته نشانگاه های مورد نظر را به دقت مورد بررسی قرار دادند.

سرهنگ تجری در ادامه تصریح کرد: در این راستا 30 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و فاقد مدارک و توقیف و از سطح شهر جمع آوری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و افراد هنجار شکن، بدون دخالت و درگیری با آنان، مراتب را سریعاً به پلیس 110 اعلام تا در کمترین زمان ممکن توسط ماموران انتظامی به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۷۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی فعال و هدفمند خود درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران پلیس حاضر در صحنه موتور سیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی برای بررسی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق است تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را ۴ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص فرد متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092152

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد