Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشستی با حضور مسئولان استانی مشکلات و چالش های بخش محمدیه و شهرهای شریفیه و بیدستان و برخی روستاهای بخش مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ عصر چهارشنبه در نشستی، چالش ها و مشکلات بخش محمدیه در موضوعات سیاسی، انتظامی، فرهنگی و اجتماعی از جمله چالش های پیش رو در شهرهای مهرگان، محمدیه، شریفیه و بیدستان و برخی روستاهای بخش مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه به ریاست عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و باحضور حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه محمدیه، مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز و معاونین فرمانداری، آخوندی بخشدار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل تامین اجتماعی و درمان استان، شهرداران محمدیه، شریفیه و بیدستان، رئیس شورای اسلامی محمدیه، مدیران اوقاف، راه و شهرسازی، صمت، دفتر فنی استانداری و نماینده دهیاران برگزار شد و تصمیمات لازم در حوزه های بهداشت و درمان، انتظامی و سایر بخشها اتخاذ شد.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری محمدیه بررسی مشکلات محمدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۹۸۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات مردم، ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی بررسی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، عباس پوریانی؛ رئیس کل دادگستری مازندران گفت: این هفته ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار شد و در جریان این دیدار به 53 مورد از تقاضای مراجعان که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بود، پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی تصریح کرد: برگزاری دیدارهای مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی گفت: این دیدارها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها خود وارد میدان می‌شوند و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • ارتقای نظام شایستگی در بخش عمومی ومهار تورم در مجلس موردتوجه باشد
  • تنش آبی و نبود صنایع تبدیلی از چالش‌های مهم خدابنده است
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • پیری جمعیت امنیت روانی و اجتماعی را به چالش خواهد کشید
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد