Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیر حفاظت از اراضی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با توجه به رویکرد جدید سازمان مبنی بر افزایش تعامل با مردم و پیشگیری از برخورد سلبی، از این پس، یک ماه قبل از اقدام برای رفع تصرف اراضی به ساکنان شهرها و روستاهای جزیره اعلام می شود که برای اثبات مالکیت اراضی به سازمان مراجعه کنند.

عبدالقادر محمودی صبح امروز (چهارم مردادماه) با اعلام این مطلب بیان کرد: در رویکرد جدید تلاش می کنیم با بکارگیری راهکارهای قانونی در حفظ اراضی بیت المال کوشا باشیم و حقی از مردم هم ضایع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از آنجاییکه اثبات مالکیت مردم در اراضی یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان است، از این پس قبل از رفع تصرف در شهرها و روستاهای جزیره با استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی، به مردم اعلام می کنیم که با در دست داشتن اسناد و مدارک برای اثبات مالکیت مراجعه کنند.

به گفته محمودی، از همین روی با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای رفع تصرف اراضی شهرهای درگهان و طبل و روستای هلر طی یک ماه آینده، از همه مردم تقاضا میکنیم تا تاریخ ۱۰ مردادماه اسناد و مدارک مالکیت زمین را به مدیریت حفاظت از اراضی سازمان ارائه کنند.

به گزارش ایسنا، پیش از این سامانه تلفن گویای مدیریت حفاظت از اراضی سازمان منطقه آزاد قشم با شماره تماس، ۰۷۶۳۵۲۵۲۰۰۲ هم با هدف تسهیل دسترسی مردم به بدنه سازمان و بیان انتقادات و پیشنهادات به صورت شبانه روزی راه اندازی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اخبار شهرستان ها هرمزگان استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی شهرستانها استانی فرهنگی و هنری استانی سیاسی محرم 1402 استانی ورزشی استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی شهرستانها استانی فرهنگی و هنری اثبات مالکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۳۱۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان محیط زیست عزم خود را برای تحقق شعار سال جزم کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مدادی بعد از ظهر امروز سه شنبه در دور سوم نشست منطقه‌ای مدیران کل حفاظت محیط زیست با محوریت معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس اظهار کرد: در راستای امور و هماهنگی بین ستاد، ادارات کل محیط زیست به ۵ منطقه تقسیم شده‌اند و در مناطق جلسات بر اساس منظم و موضوعی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم دو دوره در هر پنج منطقه جلسات برگزار شده و امروز دومین جلسه از دور سوم جلسات منطقه‌ای را در منطقه پنج که استان‌های زاگرس نشین هستند با میزبانی اداره کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری و با محوریت موضوعات مربوط به توسعه مدیریت، مجلس، برنامه و بودجه برگزار می‌کنیم.

مدادی ادامه داد: محور نشست مسائل مربوط به برنامه‌ریزی، بودجه‌ریزی، قوانین مربوط به مقررات در سال ۱۴٠۳ بوده و طبیعی است که محوریت قوانین و مقررات در امسال حول محور شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری شده باشد.

وی اذعان داشت: رسالت سازمان محیط زیست نسبت به شعار سال در دو حوزه مختلف می‌توان نسبت به آن قائل بود، روان سازی امور و تعامل سازنده با دستگاه‌های ذی ربط در راستای تحقق شعار سال و البته با حفظ ملاحضات و اصول زیست محیطی است.

مدادی خاطر نشان کرد: سازمان محیط زیست خود را موظف می‌داند که نسبت به شعار سال همکاری لازم با همه حوزه‌ها داشته باشد.

وی افزود: محور دوم فعالیت سازمان ارتباط با شعار سال و مردمی سازی حفاظت از محیط زیست بوده که یکی از رویکردهای اصلی در امر حفاظت در کل دنیا است و روش‌های نوین در امر حفاظت مبتنی بر مشارکت فعال مردم و ذی‌نفعان و جوامع محلی است که امیدواریم در این حوزه نیز اتفاقات خوبی در سال جاری رقم بخورد.

کد خبر 6099625

دیگر خبرها

  • ۱۱۶ هکتار از اراضی ملی استان اردبیل رفع تصرف شد
  • سازمان محیط زیست عزم خود را برای تحقق شعار سال جزم کرده است
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • رفع تداخلات اراضی پیش‌نیاز تثبیت مالکیت است
  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟