Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید عماد شاهرخی ظهر امروز در مراسم تحویل سند املاک اراضی زراعی شهر چمن سلطان، افزود: یکی از راههای بهره وری در بخش کشاورزی، یکپارچه سازی اراضی است و لازم است در این راستا همکاری لازم با مراکز خدمات جهاد کشاورزی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرو: عمده بهره‌وری تغییر فرهنگ است و با یکپارچه سازی اراضی یا تشکیل تعاونی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می توان در افزایش تولید محصول کشاورزی تاثیرگذار بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به ظرفیت و پتانسیل استان و استقبال مردم در اجرای سیستم‌های نوین اشاره و تأکید کرد: استفاده از توان بخش خصوصی در اجرای این نوع پروژه ها با نظارت جهادکشاورزی در دستور کار مدیریت آب و خاک قرار گیرد.

شاهرخی ضمن تشریح اولویت سازمان و اجرای یکپارچه سازی اظهار کرد: بیشتر اراضی استان خرده مالکی بوده و توسعه تکنولوژی در اراضی خرده مالکی بسیار دشوار می باشد.

وی افزود: یکی از رویکردهای سازمان جهاد کشاورزی استان توسعه سامانه‌ها آبیاری نوین در اراضی یکپارچه است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به کسب رتبه نخست امور اراضی استان در بحث یکپارچه سازی اراضی کشاورزی در سال گذشته با تشکیل کارگروه مرتبط یکپارچه سازی با اولویت محرومیت زدایی، آب پایدار و کمک به معیشت کشاورزان هم استانی پویش هر مرکز یک یکپارچه سازی را اجرا خواهیم کرد و تا حصول نتیجه این طرح ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است و در چمن سلطان تاکنون ۵ سایت شناسایی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: تعداد ۵۰۰ جلد سند تک برگ مربوط به شهر چمن سلطان که کار نقشه برداری آن در سال ۱۴۰۱ انجام شده و مراحل صدور اسناد آن امسال پایان یافته است.

وی افزود: تاکنون ۵۰۰ قطعه از اراضی شهر چمن سلطان شهرستان الیگودرز با درخواست متقاضیان ثبت و صادر شده است.

شاهرخی عنوان کرد: تعداد یک هزار و ۵۰۰ پرونده دیگر این شهر در راستای صدور سند در حال انجام مراحل قانونی می باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یکپارچه سازی اراضی لرستان جهاد کشاورزی اراضی کشاورزی لرستان سازمان جهاد کشاورزی یکپارچه سازی اراضی چمن سلطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۹۰۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی آمل از قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.


مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییرکاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستاهای قادی‌محله و بختیارکتی این شهرستان کردند.


وی افزود: پنج بنا و هفت فقره تفکیک و دیوارکشی در قالب ماده ۳ و تبصره ۲ ماده ۱۰، قلع و قمع و ۱۲ هزار و ۳۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، گفت: به مالکین اراضی کشاورزی توصیه می‌شود بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • آزاد سازی ۳۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در اسلامشهر
  • ۱۷۵هکتار اراضی کشاورزی چهارباغ آزاد سازی شد
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ