Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:36:40 GMT

کشف سیگارهای ۱۲ میلیاردی قاچاق در قیر و کارزین

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۰۷۰۹۹۰

کشف سیگارهای ۱۲ میلیاردی قاچاق در قیر و کارزین

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی قیر و کارزین از کشف ۳۴ هزار و ۵۰۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از ۴ دستگاه سواری در این شهرستان خبر داد.

قربانعلی روستا امروز، ۲۱ آبان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان قیر و کارزین حین کنترل خودروهای عبوری به ۴ سواری پژو ۴۰۵ و تیبا مشکوک و دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی هر ۴ خودرو را توقیف کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها ۳۴ هزار و ۵۰۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، فرمانده انتظامی قیروکارزین با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: قاچاقچیان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کشف سیگار قاچاق استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی شهرستانها استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۰۷۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی اسفراین از اجرای طرح امنیت محله محور با محوریت مقابله با جرائم سرقت و دستگیری هشت نفر سارق سابقه دار و کشف ۱۴ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در راستای مطالبات مردم و به منظور برقراری امنیت و آرامش و مقابله با جرائم سرقت در مناطق جرم خیز و آلوده، طرح امنیت محله محور پلیس با استفاده از توان حداکثری نیروها طی ۴۸ ساعت در سطح شهرستان اسفراین به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با تلاش شبانه روزی پلیس های تخصصی، هشت نفر سارقان سابقه‌دار شناسایی و طی هماهنگی قضایی در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی های فنی و پلیسی، متهمان به ۱۴ فقره انواع سرقت شامل اماکن خصوصی، دولتی، سیم و کابل های برق، منزل و... در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ روهنا با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای طرح در سطح شهرستان، تصریح کرد: در اجرای این طرح، ۲۰۰ گرم مواد مخدر تریاک، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه و قانون گریزی، موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک