Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@22:43:23 GMT

فولاد خرمدشت تاکستان در متافو

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۱۸۱۰۲۰

فولاد خرمدشت تاکستان در متافو

شرکت فولاد خرمدشت تاکستان با حضور پویا در بیستمین نمایشگاه متالورژی که از تاریخ سوم تا ششم آذر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، دایر است، ضمن تعامل با با دست‌اندرکاران صنعت و بهره‌مندی از فرصت‌های تجاری در نمایشگاه، محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت فولاد خرمدشت تاکستان در سال ۱۳۸۸ در شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان، تاسیس و فعالیت خود را در دو سایت تولیدی در استان‌های قزوین و کرمانشاه آغاز نموده است. کارخانه تولید میلگرد و مفتول فولاد خرمدشت تاکستان با وسعت ۳ هکتار در شهرک صنعتی خرمدشت در مجاورت استان قزوین واقع شده است که در بهترین نقطه استراتژی حمل و نقل زمینی و ریلی و بنادر شمالی کشور می‌باشد. کارخانه تولید شمش و بریکت شرکت در شهر سنقر استان کرمانشاه با مزیت نزدیکی به مرزهای زمینی فعالیت می‌کند.


فولاد خرمدشت تاکستان با مدیریت مهندس مجید سعیدیان به عنوان یکی از قطب های تولیدکننده میلگرد در کشور شناخته می‌شود که با سرمایه صد در صد خصوصی راه اندازی گردیده است. این مجتمع فولاد در حال حاضر سهامدار شرکت‌های بزرگ فولادی همچون؛ ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، چادرملو، فولاد مبارکه، فولاد کاوه، جنوب کیش، جهان فولاد سیرجان، فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان می باشد.


شرکت فولاد خرمدشت تاکستان یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده فولاد در ایران که به عنوان واحد نمونه صنعتی در سال ۱۴۰۲ و چندین سال به عنوان صادرکننده نمونه استانی و کشور انتخاب شده است. این شرکت با برخورداری از مجوزهای لازم از سازمان‌های مربوطه، همواره در راستای بهبود کیفیت و افزایش تولید، خدماتی در حوزه فولادسازی ارائه می‌دهد. این مجموعه با تولید انواع میلگرد آجدار از سایز ۸ تا ۳۲، تولید شمش مفتول و بریکت توانسته سهمی خوبی را در تولید مقاطع فولادی داشته باشد.


دریافت نشان استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ برای سیستم مدیریت کیفیت

دریافت نشان استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ برای مدیریت محیط زیست

دریافت نشان استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ برای مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای

دریافت جایزه بهترین کارفرمای برتر در سال ۱۳۹۹ از سازمان توسعه منابع انسانی

کسب رتبه ششم در رده‌بندی شرکت‌های تولید کننده فولاد در ایران


این افتخارات نشان‌دهنده تلاش شرکت فولاد خرمدشت تاکستان در ارائه خدمات با کیفیت و متناسب با استانداردهای جهانی است. شرکت فولاد خرمدشت تاکستان با تلاش برای بهبود محصولات و فرآیندهای تولید، به یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده فولاد در ایران تبدیل شده است و همچنان در راستای بهبود کیفیت و افزایش تولید، به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شرکت فولاد نو آوری شهرک صنعتی فولاد خرمدشت تاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۱۸۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند

سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی از قبیل امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه ممنوع است.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری این سازمان، ۱۱ اردیبهشت‌ماه با ابلاغ بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی، موضوع ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری را در خصوص ممنوعیت رشوه، سوءاستفاده از مقام اداری و دریافت هر گونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه متذکر شد.

در این بخشنامه به علت وجود تعارض منافع جدی، دریافت هر گونه هدیه به هر شکل و تحت هر عنوان توسط کارکنان دولت در همه سطوح و در شئون مختلف اداری از جمله حوزه‌های ارزیابی عملکرد، نظارت و بازرسی، صدور مجوز، مالی و پشتیبانی در خصوص مناقصه، مزایده، عقد قرارداد و نظایر آن از افراد، سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی ممنوع اعلام شده است.

بر اساس ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری، اخذ رشوه و سوءاستفاده از مقام اداری ممنوع است و استفاده از هرگونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه در مقابل انجام وظایف اداری و وظایف مرتبط با شغل توسط کارمندان دستگاه‌های اجرایی در تمام سطوح از افراد حقیقی و حقوقی به جز دستگاه ذی‌ربط خود تخلف محسوب می‌شود.

این بخشنامه همچنین یادآور می‌شود که بر اساس ماده ۹۰ قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که وظایف خود را با دقت، سرعت، صداقت، امانت، گشاده‌رویی، انصاف و تبعیت از قوانین و مقررات عمومی و اختصاصی دستگاه مربوطه انجام دهند و در مقابل عموم مراجعان به طور یکسان و دستگاه ذی‌ربط پاسخگو باشند.

دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری سازمان اداری و استخدامی کشور، با تاکید بر لزوم رعایت این بخشنامه و انجام مراقبت و رصد مستمر موضوع در تمامی سطوح ستادی و واحدهای تابعه، تصریح می‌کند که در صورت مشاهده موارد تخلف، افراد خاطی اعم از دهنده و گیرنده هدیه، باید جهت طی مراحل قانونی به بالاترین مقام دستگاه اجرایی یا مقامات و مدیران مجاز یا هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و یا مراجع قضایی معرفی شوند.

بخشنامه صادره در پایان، مطابق ماده ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، مسئولیت نظارت و کنترل و حفظ روابط سالم کارمندان در انجام وظایف محوله را مدیران و سرپرستان بلافصل عنوان کرده و تاکید می‌کند که در مورد عملکرد آنان باید پاسخگو باشند و در صورتی که این موضوع در حیطه مدیریت مسئولان مزبور مشاهده و اثبات شود، علاوه بر برخورد با کارمندان خاطی، با مدیران و سرپرستان کارمندان نیز که در جلوگیری از این موضوع اهمال کرده باشند نیز مطابق قوانین مربوط، رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  •  کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند