Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قدرتی رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز خراسان رضوی گفت: سیناسیون سگ‌های ولگرد در مرکز ساماندهی سگ‌های بلاصاحب "شفق" متعلق به شهرداری‌ها صورت گرفته که این روند نقش مهمی در کاهش موارد ثبت هاری در شهرستان شده است.

او افزود: سگ‌های ولگرد واکسینه و عقیم شده توسط شهرداری‌های طرقبه و شاندیز در طبیعت رهاسازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه -شاندیز خراسان رضوی ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون بیش از هزار و ۶۴۰ قلاده سگ غیر ولگرد و دارای صاحب در این شهرستان در برابر هاری واکسینه شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عقیم سازی طرقبه شاندیز خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۴۴۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره منابع آب شهرستان سرخس گفت: در این عملیات ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس با حجم برداشت ۲۰ هزار متر مکعب لایروبی و پاکسازی می‌شود.

مرتضی کریمی فرد افزود: آماده سازی این شبکه برای شروع فصل بهره برداری جدید و تسریع در انتقال و تحویل به‌موقع آب برای مصارف مختلف و توزیع عادلانه‌تر آب بین حقابه بران شبکه آبیاری سرخس، با نظارت اداره منابع آب شهرستان سرخس شروع شده است.

وی گفت: این فعالیت‌ها در چهارچوب راهبرد و برنامه اصولی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه برنامه‌ریزی شده است تا بتوانیم در سال آبی جدید، در خدمت‌رسانی به مردم، بیش از پیش تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری تب نزله‌ای بدخیم
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی