Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید ابوحامد روح الامینی گفت: اسلام دین انزوا، گوشه گیری و تنها زیستن نیست لذا با آن به مخالفت پرداخته و انسان را به اجتماعی بودن و استفاده از فکر و نظر دیگران تشویق کرده است.

وی ادامه داد: از آنجا که دست و پا زدن در مسائل مادّی تمایل به دنیا را در انسان افزایش می‌دهد و گاه آدمی را از یاد خدا و توجه به امور معنوی باز می‌دارد و به خود مشغول می‌کند، در اسلام برنامه‌ای داوطلبانه برای برطرف ساختن این آفت روحی تدارک دیده و آن مراسم معنوی اعتکاف نام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ادامه داد: مراسم معنوی اعتکاف در سال جاری به همت ستاد اعتکاف شهرستان برگزارمی شود داوطلبین شرکت در این مراسم معنوی فرصت دارند از ۲۳ دی ماه تا ۲ بهمن ماه جهت شرکت در این برنامه نام نویسی کنند.

دبیر ستاد اعتکاف شهرستان کوهبنان بیان داشت: متقاضیانی که به هر دلیلی قصد انصراف دارند می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان انصراف خود را اطلاع دهند.

وی در ادامه گفت: با توجه به محدود بودن ظرفیت مساجد با تکمیل ظرفیت، دیگر ثبت‌نام برای داوطلبین امکان پذیر نیست، لذا داوطلبین در اولین فرصت ثبت‌نام خود را قطعی کنند. 

روح الامینی بیان داشت: اعتکاف براداران در مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار و اعتکاف خواهران در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان برگزار می‌شود. 

وی خاطر نشان کرد: اعتکاف دانش آموزی برای اولین بار در مسجد جامع کوهبنان برگزار می‌شود این مراسم با حضور کارشناسان مذهبی، اخلاق و فرهنگی استان کرمان همراه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتکاف مراسم معنوی مراسم معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۵۲۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا جلالی امام جمعه صومعه سرا در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی این شهرستان به مناسبت هفته سیاسی و عقیدتی سپاه و بسیج و روز معلم، گفت: معلمان باید با تأسی از ائمه اطهار علیهم السلام و علمای دینی در ترویج جایگاه متعالی ولایت و امامت ، فرهنگ و تفکر بسیجی و عفاف و حجاب کوشا باشند.

در این مراسم از ۴۲ نفر از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • فتوای رهبر انقلاب درباره مصرف داروی سقط جنین با احتمال بارداری و استشمام بوی خوش در اعتکاف
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد